Ga naar inhoud


cccam beveiligen door instellingen in cccam.cfg .uitleg hoe ik het doe.


Aanbevolen berichten

  • 3 maanden later...

 

Hi,

......

Ik hoop dat mijn uitleg bruikbaar is.Voor bepaalden misschien ouwen lulkoek,maar ik probeer toch de prille linux ontvanger beginners die werken met cccam als softcam iets bij te brengen.

 

Waren er maar meer zoals jij die hun ervaringen delen.

Op het net heb ik nog geen goede, duidelijke 'how to' gevonden voor cccam (met alles wat mogelijk is).

-----------------
GI Xpeed LX3, GM Spark Triplex, Ferguson Ariva 202E, Clarke-Tech 5000HD Combo, WaveFrontier T90 (7 single + 4 twin lnb's), Multytenne QuatroSat, SelfSat H30D2 (zo gemakkelijk, wow !!), Metronic Eurasis, ElectroSat 80cm 3 LNBs.
Home of Satellite Director.
Azbox, Vu+ Duo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondertussen ben ik overgegaan naar oscam, en zijn op één na al mijn poorten dicht op mijn router.

Nu doe ik alles via vpn. Voor de ene misschien overdreven, en voor de andere weer net niet veilig genoeg, maar men moet zo ergens een midden maat nemen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...