Ga naar inhoud


Vanaf dit jaar bruine piet ipv zwarte piet (zwarte piet racisme).


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Dat zal de tijd leren, uiteindelijk zullen er alleen nog maar verliezers zijn.

 

Het is een verarming van onze cultuur.

Wat zal het volgende zijn, het melkmeisje van Vermeer uit het museum, de Nachtwacht terug in het depot, omdat iemand zich onderdrukt voelt.

 

Een waarheid gaat nog steeds op, op actie zal een reactie volgen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


 

Volgens "Andere Tijden" zou Sjimmie van Sjors er wellicht aan moeten geloven.

En daar kan ik me -eerlijk gezegd - meer bij voorstellen dan bij een volledig fictieve "Zwartepiet" met een totaal andere ontstaansgeschiedenis.. Zelfs een toonbeeld van tolerantie, menslievendheid en respect. 

 

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog een beetje, en er wordt gemord over de rode neus van rudolf en de slee, omdat dieren activisten dit zullen zien tot aanzetting dierenmishandeling, wat niet kan. Dus schaft kerstmis dan ook af, en voor pasen, zullen ze ook wel iets vinden.

Dat zijn dan al 2 officiële feestdagen minder, die ten goede komen voor bepaalden, die er nu niks aan hebben.

aangepast door sattv4iedereen

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...