Ga naar inhoud


Hustler (Niet Hustler HD)


deHond

Aanbevolen berichten

Het is nog wel een poging waard de (f-)connectoren en koppelingen bij langs te gaan. Coax centimeter afknippen en opnieuw bevestigen. Ook die aan de lnb. 

(Tenzij er vocht in de coax is getrokken.)

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Beste Bendy

Ik heb de specificaties van de coaxkabel er even op na geslagen. Deze is in orde en heeft geen ijzeren middenader zoals tegenwoordig regelmatig gebruikt wordt. Omdat jij de horizontale transponders niet meer kunt ontvangen, zou het probleem kunnen zijn dat door verkeerde coax de lnb geen 18 volt ontvangt en daarom niet naar de horizontale transponders schakelt. Maar de coax is dus in orde en daarom kan het bijna niet anders zijn dat dat de lnb niet meer goed werkt. Je zou dit nog kunnen controleren door de lnb van de Astra 19,2 om te ruilen met een andere lnb. Let op, even de spanning van de multiswitch af.
Het zal wel een nieuwe lnb worden denk ik.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hoi

Mijn systeem is een Satman 850 met 4 lnb,s, daar achter een Gigasystem 17/8

Het gigasysteem 17/8 is ook nog een mogelijke fout oorzaak.

 

Ik zou eerst de Quattro LNB vervangen en daarna kijken op indien de storing niet is verholpen de switch niet defect is.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Hoe is dit eigenlijk opgelost.

Ik heb nl. een soortgelijk probleem, ben ik langs allerlei zenders gezapt en wil ik weer naar een gecodeerd kanaal dan moet ik regelmatig eerst de ontvanger geheel uit zetten en weer opstarten om beeld te krijgen.

Vandaar dat ik benieuwd ben wat de uiteindelijke oplossing is geweest.

Dat heb ik dus bij beide ontvangers.

 

suc6

 

Gerrit

aangepast door gerrit B

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie het, in het verkeerde topic geplaatst.

Was aan het zoeken geweest naar "geen signaal" en dacht dat hier ook het geval was dat de ontvanger telkens opnieuw opgestart moest worden na wat zappen maar dat was dus een ander topic.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...