Ga naar inhoud


skype op panasonic


Aanbevolen berichten

Het is natuurlijk wel aardig om dit topic ook te gebruiken inzake de verbinding kwaliteit.

en

niet enkel over of het werkt met de TV maar hoe het werkt met de verbinding qua beeld en geluid

 

ik met LAN TV <via WAN> met bureau op LAN heel mooi en echt bruikbare kwaliteit, zelfs voor screenshots

ik met wifi TV <via WAN> met bureau op LAN loopt dat gewoon goed (resoluties bepaald door de hardware van beide partijen)

ik met wifi TV <via WAN> met bureau op WLAN loopt dat niet echt vloeiend maar bruikbaar

ik met wifi TV <via WAN> met kamaraad op G3net, nu dan mag je blij zijn dat de andere zijn buren niet zijn aan het internetten , want constante uitval en zichtbaar en hoorbaar afhankelijk van de net throughput.

 

je merkt die verschillen als je diverse contacten hebt en deze per skype videocall oproept

 

u moet zelf een en ander testen, maar skype op uw smarttv is interessant voor Familie en thuiswerkers naar Bureau.

 

@ Frans B,

je hebt niet pech, je hebt dan een heel goede hardware.

;)

Just Around The Corner

Cock Robbin

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Uhm,

in verband met SKYPE gebruiken voor werkoverleg was ik destijds met een panasonic eigen Camera onderweg voor de SmartTV.

 

inmiddels heb ik gedurende een jaar en SKYPE aan andere Apparaten gezien dat de SKYPE in vergelijking slecht en blokkerig blijft op de TX-L42WT50E

 

hetgeen ik vreemd vind daar IP-streams met 4K prachtig afspelen

is het soms de USB bus en die TY-CC20W (is webcam)

heeft iemand zijn eigen ervaringen met deze webcam daar ik hem eigenlijk nog onder garantie kan retourneren.

 

thanks

Just Around The Corner

Cock Robbin

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...