Ga naar inhoud


Geen NGC en discovery


TheDutchWesley
Ga naar oplossing Opgelost door theparasol,

Aanbevolen berichten

Waarom lees jij nu niet wat we schrijven?

In bericht #5 geef ik jouw een link naar de SD zenderlijst van Canal Digitaal want jij hebt immers geen HD abonnement.

Als je in die lijst kijkt dan zie je daarin zowel bij NGC als Discovery dat die ook op 23.5 staat.

Gebruik nu de daarbij genoemde frequenties en je krijgt in elk geval Discovery SD in beeld.

Of dit ook met NGC HD lukt weet ik niet want die is wel in HD maar misschien voor de SD abonnees ook zichtbaar.

 

Waarschijnlijk heb je nu op Discovery HD afgestemd en die krijg je niet in beeld omdat jij geen HD abo hebt.

 

N.B.

Discovery SD en HD geven verschillende programma's weer.

HD gaat op dit moment over wapens en SD gaat over King of Speed en die laatste moet je kunnen ontvangen.

aangepast door Jürgen

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 89
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb de 42" versie van de tv. Waar kan ik deze optie vinden om een fastscan te doen? Na een tijdje zoeken heb ik: NED1, NED2, NED3, RTL4, RTL5, SBS6 en RTL7. Graag zou ik ook nog in iedergeval NGC en Discovery willen ontvangen.

 

Nog even een aanvullende vraag.

In jouw bovenstaande lijst ontbreekt RTL8 HD, krijg je die wel?

Zo niet, dan vraag ik me af of jij wel op een Basis pakket geabonneerd bent en niet op het oude STB pakket want daarmee kun je geen RTL8 HD en Discovery ontvangen.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog even een aanvullende vraag.

In jouw bovenstaande lijst ontbreekt RTL8 HD, krijg je die wel?

Zo niet, dan vraag ik me af of jij wel op een Basis pakket geabonneerd bent en niet op het oude STB pakket want daarmee kun je geen RTL8 HD en Discovery ontvangen.

Die SD-zenderlijst heb ik allang opgezocht, en gebruikt. RTL8 staat in mijn lijst op m'n tv er niet tussen, terwijl ik wel de genoemde frequenties gebruik.

Echt Nederlands

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou eerst de gehele zender lijst eruit gooien en dan de 23.5 inscannen en daarna 19,2 plus wat je nog meer aan satellieten geprogrammeerd hebt

LG47LB561V+ CDS CI+ 3.5 + EMP 8/1

SAB Titan 1 HD + EMP 4/1

SAB Titan 3 Combo HD + maximum 4/1

Wavefield T90 9, 13,5 19,2 23,5 28,2 oost

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die SD-zenderlijst heb ik allang opgezocht, en gebruikt. RTL8 staat in mijn lijst op m'n tv er niet tussen, terwijl ik wel de genoemde frequenties gebruik.

 

Misschien toch nog wel de vraag beantwoorden welk abonnement jij bij CD hebt afgesloten.

Want nogmaals, als jij geen Basis pakket hebt dan zal jij ook geen van de genoemde zenders kunnen ontvangen.

 

En ook nog even voor alle duidelijkheid, RTL8 bestaat allang niet meer maar wel RTL8 HD welke jij met een gewoon Basis (SD) pakket kunt ontvangen, maar dat staat uiteraard ook op de zenderlijst.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

.... NED1 HD en RTL4 SD te kunnen kijken (geen HD pakket) ....

 

Jij maakt het er niet bepaald makkelijker op want in jouw openingsbericht schrijf jij dat jij geen HD pakket hebt

 

Wij hebben zelfs FamilieHD, 3 tv's waarvan de mijne een van de twee extra zijn. Ik kan dus geen HD ontvangen met de oranje kaart. Dit kan beneden (grijze kaart) wel.

 

...en nu schrijf je dat je het FamilieHD pakket hebt????

 

Begrijp ik nu goed dat jij het de hele tijd over een 2e kaart hebt en niet over een hoofdkaart?

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij maakt het er niet bepaald makkelijker op want in jouw openingsbericht schrijf jij dat jij geen HD pakket hebt

 

 

...en nu schrijf je dat je het FamilieHD pakket hebt????

 

Begrijp ik nu goed dat jij het de hele tijd over een 2e kaart hebt en niet over een hoofdkaart?

Dat is correct, alleen heb ik op mijn kaart geen HD. Kan het ook zo zijn dat er na de verandering van 1 augustus een aantal wijzigingen zijn gebeurd qua HD? aangepast door TheDutchWesley

Echt Nederlands

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook familie hd op hoofdkaart. ik heb op mijn 2e kaart ook familie. Op mn 2e kaart heb ik NPO in hd, rtl8 en Veronica in HD. ngc, History, ngc wild, edgesport, een, canvas, eurosport, automotorsport heb ik ook in hd op mn 2e kaart.

LG47LB561V+ CDS CI+ 3.5 + EMP 8/1

SAB Titan 1 HD + EMP 4/1

SAB Titan 3 Combo HD + maximum 4/1

Wavefield T90 9, 13,5 19,2 23,5 28,2 oost

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook familie hd op hoofdkaart. ik heb op mijn 2e kaart ook familie. Op mn 2e kaart heb ik NPO in hd, rtl8 en Veronica in HD. ngc, History, ngc wild, edgesport, een, canvas, eurosport, automotorsport heb ik ook in hd op mn 2e kaart.

Hoe heb jij die kaart dan in de tv geprogrammeerd, zodat jij ngc e.d. kan ontvangen?

 

P.S. ik kan geen berichten meer plaatsen tot 22:49

Echt Nederlands

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog een vraag, heb je de module al een update gegeven? zo nee scan dan BVN in, astra 19,2 12515 h 22000. Afstemmen op dat kanaal. settings, setup, ci-informatie, software download, zoeken naar nieuwe software. bij module informatie moet software versie 21.00.01.00.03.00 staan en download id 6. Als je dut nog niet gedaan hebt dan gaan mogelijk bepaalde kanalen niet open.

LG47LB561V+ CDS CI+ 3.5 + EMP 8/1

SAB Titan 1 HD + EMP 4/1

SAB Titan 3 Combo HD + maximum 4/1

Wavefield T90 9, 13,5 19,2 23,5 28,2 oost

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...