Ga naar inhoud


Geen NGC en discovery


TheDutchWesley
Ga naar oplossing Opgelost door theparasol,

Aanbevolen berichten


  • Reacties 89
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Moderator

Een aantal keren in dit draadje hebben we de juiste gegevens gepost van de transponder waarop deze zenders zitten.

 

Heb je deze transponders ingelezen en ontvang je wel andere programma's van deze transponder?

Heeft je cam de laatste software?

Heb jee  een reactivatie voor je kaart aangevraagd?

Heb je de laatste software versie in je ontvanger geladen?

Heb e je kaart in een andere ontvanger geprobeerd voor deze zenders?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zijn vandaag naar de verkoper gegaan en die zei doodleuk dat je geen ngc e.d. meer kan ontvangen door een kaart in je tv te stoppen zonder een hd kaart aan te schaffen. Nu hebben we het op de hd kaart geprobeerd maar ook zonder al te veel resultaat.

@ceesv alles hebben we geprobeerd behalve een heractivatie. Alle andere zenders van ASTRA 19.2 en 23.5 kan ik wel ontvangen behalve dus Discovery en NGC.

Echt Nederlands

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ja, maar beantwoord nu eens onze vragen, gesteld door meerdere leden.

Ontvang je bijvoorbeeld Parlementsfensehen op dezelfde transponder zoals door Sprietje gevraagd.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan heb je toch de 23,5 niet goed ingeprogammeerd. Je moet wel beide satellieten goed inprogammeren bij satellietinstellingen. Je moet een satelliet 1 en 2 hebben en de juiste diseqc instelling aan de satelliet koppelen. Meestal is 19,2 1/4 (satelliet 1) en 23,5 2/4 (satelliet 2)

aangepast door vfan1979

LG47LB561V+ CDS CI+ 3.5 + EMP 8/1

SAB Titan 1 HD + EMP 4/1

SAB Titan 3 Combo HD + maximum 4/1

Wavefield T90 9, 13,5 19,2 23,5 28,2 oost

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Oplossing

Je moet in configuratie van de tv 23.5 graden erbij configureren.

LNB A = 19.2 en LNB B = 23.5

Als ik zo lees wat je allemaal beschrijft heb je maar een enkele sat geconfigureerd staan.

Dat is dan automatisch de LNB A = 19.2

Die tv stuurt dus niet Diseqc commandos LNB B aan.

Ik heb nog even de handleiding erop na proberen te slaan maar dat is enkel een hoe plaats ik mijn tv in mijn huis handleiding.

 

Zou zeggen schaats ff door configuratie menu van de DVB-S tuner en zet antenne instellingen op Diseqc A/B waarbij je A op 19.2 zet en B op 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk ook dat de Astra 23,5 er helemaal niet ingeprogrammeerd staat.
De reden dat ik vraag of je de zender Parlamentsfernsehen kunt ontvangen is dat deze met  DVB-S2 8PSK FEC 3/4 wordt uitgezonden en fta is.
Kun je die met je oude satellietontvanger wel ontvangen? Indien ook niet, dan zou je wel eens te weinig signaal kunnen hebben op de Astra 23,5.

Verder schrijf je: "Die parlementsfensehen kan ik niet vinden tussen de lijst."
Niet vinden? Als je de zenderlijst toch in alfabetische volgorde zet, weet je toch of die er in staat.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...