Ga naar inhoud


ET9000 start niet meer


jhar1

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...

Niet te geloven. Op een duits forum had iemand een tip met een fohn. Aangezien ik die niet heb de ontvanger op de verwarming gelegd,en wonder boven wonder start hij op. Denk dat ik hem nu maar niet weer uitzet:) maar zal toch wel iets niet goed zijn...

 

sinds enkele weken problemen met XTrend 9200, gekende blauwe knipper bij opstarten en dan niets meer.

Voeding vervangen en na enkele dagen reeds terug hetzelfde probleem. Weg gesmeten geld !

Na lang zoeken en proberen vandaag de haardroger genomen en de grote gele elco 10 V 105 °C en 4700 ..F (staat vlak naast een koelrib) goed opgewarmd en hij starte gewoon terug op !

 

Ga hem eens laten vervangen en ben dan eens benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...

Gisterenavond het vermelde probleem ook gehad...

ET9000 viel uit tijdens het kijken.  ET9000 kwam na reboot terug op de dsiplay, maar verder geraakt die niet.

 

Na een nieuwe reboot, enkel het blauwe lampje dat wat flikkert en gedaan.  :(

Af en toe hoor je de HDD nog eens spinnen.

 

Is er iemand van dit forum dat de herstelling kan maken (België, omgeving Dendermonde) ?

Ik ben zelf niet thuis in deze zaken.

 

Maandag ook eens contact opnemen met de shop waar ik die gekocht heb

 

Alvast bedankt voor de hulp!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen,

 

Met een usb stick nog wel te flashen?

 

Heb half jaar geleden ook een 9500 gehad met opstartproblemen, uiteindelijk werd dit een nieuw securityboard ( steve hier op het forum kan je wel verder helpen ) maar eerst kan nog je nog een aantal zaken checken voordat je een nieuw board aanschaft, zoals nieuwe flash,

opstart uitlezen met putty, voedingsspanningen op powerboard meten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn voeding van de ET9000 was ook kapot. Ik heb twee elco's vervangen en voilà de ontvanger deed het weer.

Echter nu een maand later is weer de voeding defect. (met voeding uit andere ontvanger werkt hij weer).

Ik had de elco Antel 4700uF 16V 105gr en de elco KSC 2200uF 16V 105gr er in gesoldeerd.

Wat is wijsheid? Weer een keer deze elco's vervangen of andere (alle?) elco's vervangen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Alle gerelateerde elco's vervangen!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...