Ga naar inhoud


Dreambox 7080 HD part 2


stefke

Aanbevolen berichten


Ik heb vanochten van mijn leverancier gehoord dat ik hem dinsdag kan ophalen.

Jammer dat er weer een weekend tussen zit

  • Like 1

Dreambox 920UHD FBC kabel tuner en 2 interne Sat tuners.

SSD 500GB

Triax 110cm met een Homemade C/KU band LNBF draaibaar tussen 80,0 oost en 67,0 west.

Triax 78cm vast met CDS Triple lnb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ben ook benieuwd zit er ook te denken om een ander dm te nemen voor in de huiskamer.Kan de dm8000 naar boven  :grin:

 

Hoop dat deze ook met cable tuner wordt verkocht net als de 7020 

aangepast door Daan

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

standaard 2x S2 + 2 vrije slots voor andere tuners

 

zijn wel al knutselaars aan de slag om de dubbel S2 te vervangen door een C-tuner, waarbij dan de rugzijde van de box zelf moet aangepast worden

en er is een gerucht dat er al een aangepaste "rugzijde" aangeboden zal worden door een webshop (geen origineel DMM onderdeel)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik ben er erg druk mee kan ik je zeggen. Wat als eerste opvalt is de waanzinige snelheid waar deze ontvanger alle commando,s mee verwerkt. Verder is de orginele software behoorlijk stabiel. De eerste update die ik meteen heb gedaan bevatte al 146 updates ze zijn er maar druk mee.

Ik dus ook, ik heb er een 2,5 inch hdd ingezet en een extra kabel tuner. Dat gaat dus allemaal best goed, geen klachten.

Dat was wel in een nootedop wat ik gister met de DM7080 heb gedaan. We gaan vanavond weer verder.

Dreambox 920UHD FBC kabel tuner en 2 interne Sat tuners.

SSD 500GB

Triax 110cm met een Homemade C/KU band LNBF draaibaar tussen 80,0 oost en 67,0 west.

Triax 78cm vast met CDS Triple lnb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is alweer een tijdje geleden dat ik met de dreambox aan het (prutsen) geweest vandaar mijn vragen

Heb de dreambox 7025 dus kan geen HD zenders ontvangen

Kan je met de standaard 7080 zo de 7025 omruilen op de schotel (2x S2 tuners)

En kun je de smartcard gebruiken of heb je in de originele software met een plug-in nodig ofzo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik momenteel de Open atv image. Ondanks dat veel plugins nog niet compatilbe zijn is de stabiliteit opvallend.

Zap snelheid is vlugger dan bij mijn DM8000. Toch heb ik al een paar plugins gedownload die veel gebruikt worden en gewoon vlot werken zoals buienradar en uitzending gemist.

Ook belangrijk, er komt bijna geen warmte uit de box, de ventilator die er inzit gaat bij veel warmte ontwikkeling vanzelf draaien maar dat heb ik nog niet meegemaakt. Zelfs niet bij een opname.

Dreambox 920UHD FBC kabel tuner en 2 interne Sat tuners.

SSD 500GB

Triax 110cm met een Homemade C/KU band LNBF draaibaar tussen 80,0 oost en 67,0 west.

Triax 78cm vast met CDS Triple lnb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...