Ga naar inhoud


Dreambox 7080 HD part 2


stefke

Aanbevolen berichten

Begrijp ook de reactie niet,dat dreamboxen slecht zijn.Er zijn hier heel wat merken gepasseerd van sat ontvangers,waar een mankement aan is/was,mogelijks een fabrieksfout.Maar daarom meteen afbreken?

En mijn defect gegane voeding van mijn dm600PVR is zonder enkel probleem vervangen geweest,en draait nu al jaren,zonder één probleem.Zo slecht kunnen ze dan ook niet zijn hé? :confused:

Ze hebben niks voor niks "garantie" in het leven geropen  :)

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik heb al van alle ontvangers gezien waar de voeding vlug defeckt is 

deze zijn ongeveer 3 jaar oud rara

zoals vu... xtrend enz noem maar op 

dan vind ik mijn dream zeker beter van kwaliteit,hij heeft helaas geen snellere processor maar is wel degelijker 

en wacht met die nieuwe toestellen wat de levensduur is,met een hele snelle processor,we wachten daar de levens duur ook maar af

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Dreambox was altijd wel een goede box maar te duur, en ze lopen een heel stuk achter bij VU / XTREND en GIGABLUE.

Als deze 7080 komt laten ze dan niet te ver met de prijs over de DUO2 en XTREND 10000 komen.

aangepast door JAL




 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Inderdaad, men zal wel weer failliet zijn gegaan, of delen van het bedrijf hebben verkocht om daarna het bedrijf van alle waardevolle zaken te strippen en de koper berooid achter te laten. Dat is eerder gebeurt.

 

Die porshe, ferrari en mercedes hebben daar destijds niet voor niets in de fik gestaan en men heeft ook net voor niets jarenlang met bodyguards rondgelopen. Het blijft een vreemde club dat Dream Multimedia. ;)

 

Receivers en software ontwerpen, dat kunnen ze wel!

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals ik al eerder meldde: dat hele Dream Multimedia is over en uit! Trendsetters waren ze, maar ze hebben 'gezwolgen' in het succes. Niets innovatiefs. Alles naar China verhuisd, lekker alles gekopieerd en nu dus geen innovatief product meer..

 

BTW.. Waar is mijn vorige bericht gebleven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Je vorige bericht stond in een topic dat niets met Dream Multimedia producten te maken heeft en is dus verwijderd.

Als er 1 ding is dat DMM niet gedaan heeft is het wel andermans producten kopiëren. Dat hebben de andere merken linux enigma2 ontvangers gedaan.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat beweer ik ook zeker niet! Sterker nog, geeft Dream alle credits voor hun Trendsetting Enigma boxen. Het is hun idiote stap geweest om de assemblage naar China te verhuizen (goedkoper produceren). Meteen kopietjes maken en dan janken dat er zo snel clonen op de markt kwamen.. Ondanks het goedkopere produceren peperdure prijzen rekenen. Niet inniveren en ondanks concurrentie prijs hoog houden... Dan is de strijd gauw geleden... Nog één keertje: producten uit China hebben geen kwaliteit! Dus ook de Dreamboxen niet..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Tja, zo een beetje elk elektronica product wordt geproduceerd of geassembleerd in China, ook de "A" merken..

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...