Ga naar inhoud


Nederlander wil gratis satellietontvangst NPO-zenders terug


Sprietje

Aanbevolen berichten

Zolang we de tijd hebben om ons over de gratis ontvangst druk maken van NPO, al of niet in HD kwaliteit, dan gaat het goed in Nederland.

 

Ja als je dit bericht op NOS Teletekst leest, dan word ik pas boos. Het hele circus van graaien gaat gewoon weer beginnen.

Een beetje geld halen bij de kijkers door het vrij kunnen ontvangen van de Nederlandse televisie moet zo nodig. Er is geen geld voor zeggen ze (lees VVD). Maar dit kan dus wel. Weer massale loonsverhogingen bij de instellingen.

Op naar het vervolg van de (financiele) crises. Want zo goed waren de managers dus echt niet.

 

Loonvershoging top ABN valt slecht

 

De vakbonden zijn verontwaardigd over de loonsverhoging voor de top bij ABN Amro.De salarissen voor de leden van de Raad van Bestuur gaan omhoog met 17% naar 707.500 euro.Topman Gerrit Zalm blijft onveranderd 759.375 verdienen.In de gewone cao geldt de nullijn. Een zegsman van de bank vindt de lonen aan de lage kant.De wet staat toe de toplonen eenmaal met 20% te verhogen "en wij doen dit met 16,7%". Gisteren uitten de bonden al hun woede over de salarisverhoging bij de top van ING en Nationale Nederlanden.Vakbond De Unie zegt dat het graaien aan de top schaamteloos doorgaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Waar lees ik vergelijkbare berichten over salarisverhoringen bij de top van de NPO en omroepen?

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...