Ga naar inhoud


Cheapconnect/veelvuldige time-outs/alleen Fritzbox ?


Aanbevolen berichten

Nee dat klopt, maar dit betreft een fout in de Fritzbox software.

En mochten de Dns servers van Ziggo (in mijn geval) het niet doen, kan ik over schakelen en nu niet!

Dus heeft ook  niet zoveel bij CC te maken, dat werkt zoals ik al schreef nu prima !

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 129
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • 1 maand later...

Nee, heren wat mij betreft geen herhaling van zetten. (waarom zou ik ook; Voip-in van VB werkt tadellos en CC heb ik vrijwillig gedeactiveerd dus nergens last meer van..)

 

Niet bepaald origineel maar daarom niet minder gemeend, wil ik jullie alleen maar prettige Kerstdagen toewensen en een in alle opzichten gezond 2015!

Hopelijk blijven we allen verschoond van verstoringen.

 

Bedankt voor al jullie constructieve bijdragen!

 

hans

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hans,

 

Fijn om te horen dat er geen problemen meer merkbaar zijn, jammer dat er een deel via VB gaat.

Onze oplossingen en inspanningen zijn gelukkig niet zonder resultaat, de problemen zijn verholpen omtrent timeout-outs en DNS bij fritzboxen.

 

Ondanks dat niet alles altijd even 'fijn' was, bedank ik jullie toch voor alle inputs en bijdrages.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5x een time-out in 2 weken vind ik netjes...

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...