Ga naar inhoud


Nieuwe ontvanger: Amiko A3 / SAB Android I HD


mauspartyhouse

Aanbevolen berichten

Joehoe, er is een nieuwe versie beschikbaar en aan de changelog te zien zouden enkele problemen zijn opgelost:

 

Available OTA update to the new version: 1100_2.0.61_0a_des-ota-2014-10-20 !!!
 
Changelog:
Quote:
fix bug: 1080I blinking
fix bug: hdmi-cec can not wake up some TV
fix bug: Fastscan not work correctly
fix bug: fix other bugs
 
add function: add USB-3G support
add function: update google play to latest version
add function: auto update support (if receiver detect there is a file 'spark2_autoupdate.zip' in the usb, then receiver upgrade automatically)
add function: show IP for network hard disk
add function: map LEFT/RIGHT as P+ P- in channel list mode 
 
 
Direct download:
Code:
 
M_Z
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 72
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Als de update`s net zo traag komen als met de spark1 boxen dan heb ik er niet veel vertrouwen in.

Spark 1 was eerst maandelijks later om de 2 maand en nu om de .... maand?

 

Als ik Spark (=closed source) vergelijk met andere softwares, heeft Amiko het prima gedaan. (Net als Clarke Tech.)

Je kon ze mailen over bugs, kreeg antwoord, en binnen een maand een nieuwe update.

Er zijn merken met closed software waar amper updates voor zijn geweest, zoals Topfield. Maar wel lekker adverteren dat er software updates mogelijk zijn.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik draai hier met versie 2.0.6.0 en de oscam die hier heb gepost al een tijdje probleemloos heb een Amiko A3 met 320gig hd erin

kanaallijst gebruik ik door een keer op pijtje naar rechts te drukken en als je nog een keer rechts drukt heb je de zender info

heb er een enigma2 lijst ingezet werkt prima, probleem het hutselen van de lijst had ik ook maar met de enigma2 lijst gaat het goed.

Staat nu in de kamer voor dagelijks gebruik voor het gezin die kijken films via xbmc en televiesie via de schotel werkt allemaal vloeiend.

Opnemen en timeshift ook geen probleem.

hoop dat de versie 2.0.6.1 weer is verbeterd want ik vind het echt een leik ding voor het geld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

laten ze bij spark niet teveel hooi op hun vork nemen  wand daar is nog nooit goede software vandaan gekomen.

Moet je er wel even bij vermelden waarop je die sweeping statement baseert. (Ik vermoed de triple). 

De Spark software op de Amiko Alien SHD8900 (vgl. de SAB Unix F+ Solo) draait nog altijd uitstekend.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de A3 nu ongeveer een maand in mijn bezit na jaren Enigma1 en Enigma2 wilde ik wel een keer iets anders.

Het satelliet gedeelte viel me erg tegen wat toch wel een heel belangrijk onderdeel is ik had veel moeite om mijn CD kaart werkend te krijgen en alles liep nogal stroef.

Ik had de box al bijna weer naar de winkel terug gebracht toen ik me bedacht dat mijn eerste Dreambox 7000 ook niet vlekkeloos liep in het begin en met die gedachte besloot ik de a3 een kans te geven om ooit in de huiskamer te mogen staan.

 

Een maand lang heb ik alleen gebruik gemaakt van de van Android apps en met name XBMC en ik moet zeggen dat doet ie fantastisch!!!

Tot afgelopen weekend....toen een Amiko developer een (nog niet officiële) firmware versie op internet had gezet met een Oscam er bij.

De Amiko A3 draait nu als een speer:

 

+ CD kaart werkt probleemloos

+ Zappen gaat minstens net zo snel als op mijn VUDuo2

+ Structuur van de zenderlijst is te vergelijken met Enigma2 maar dan in een mooi jasje

+ Bestaande zenderlijsten van Enigma2 kunnen er zo ingeladen worden

+ Geluid synchronisatie is bijna helemaal goed alleen de eerste 2-3 seconden is het nog niet goed

 

Tot dusver ben ik erg te spreken over deze box.

 

gr. conc

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

 En kan  op deze A3 ook Cccam geïnstalleerd worden ?

Mutant HD 51K  Openpli Wavefrontier 0.8W - 42E

VU+ Ultimo 4K Openpli Wavefrontier  28.2-23.5-19.2 -16-13-10/9-7-4.8-1.9 E -0.8 W; 42 east 80 cm Triax, 30 W 110 cm Triax.

Max Digitaal XP 1000 Openpli 23.5 en 19.2 E

Amiko A3 Androïd 4.2.2v2.0.72 met Kodi 16.1

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik heb de A3 nu ongeveer een maand in mijn bezit na jaren Enigma1 en Enigma2 wilde ik wel een keer iets anders.

Het satelliet gedeelte viel me erg tegen wat toch wel een heel belangrijk onderdeel is ik had veel moeite om mijn CD kaart werkend te krijgen en alles liep nogal stroef.

Ik had de box al bijna weer naar de winkel terug gebracht toen ik me bedacht dat mijn eerste Dreambox 7000 ook niet vlekkeloos liep in het begin en met die gedachte besloot ik de a3 een kans te geven om ooit in de huiskamer te mogen staan.

 

Een maand lang heb ik alleen gebruik gemaakt van de van Android apps en met name XBMC en ik moet zeggen dat doet ie fantastisch!!!

Tot afgelopen weekend....toen een Amiko developer een (nog niet officiële) firmware versie op internet had gezet met een Oscam er bij.

De Amiko A3 draait nu als een speer:

 

+ CD kaart werkt probleemloos

+ Zappen gaat minstens net zo snel als op mijn VUDuo2

+ Structuur van de zenderlijst is te vergelijken met Enigma2 maar dan in een mooi jasje

+ Bestaande zenderlijsten van Enigma2 kunnen er zo ingeladen worden

+ Geluid synchronisatie is bijna helemaal goed alleen de eerste 2-3 seconden is het nog niet goed

 

Tot dusver ben ik erg te spreken over deze box.

 

gr. conc

 

Waar exact te verkrijgen? Test zelf de SAB Andriod I HD.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En hoe laad je bestaande E2-zenderlijsten in de A3 ?

Mutant HD 51K  Openpli Wavefrontier 0.8W - 42E

VU+ Ultimo 4K Openpli Wavefrontier  28.2-23.5-19.2 -16-13-10/9-7-4.8-1.9 E -0.8 W; 42 east 80 cm Triax, 30 W 110 cm Triax.

Max Digitaal XP 1000 Openpli 23.5 en 19.2 E

Amiko A3 Androïd 4.2.2v2.0.72 met Kodi 16.1

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik heb de box hier een tweetal weken werkzaam - alles werkt zoals hierboven reeds aangehaald. Wat in niet voor elkaar krijg is de opgenomen bestanden te streamen naar mijn enigma2-ontvangers. Andersom - streamen van opnames van enigma2-ontvangers naar de A3 zijn OK. Wanneer ik bij de E2-ontvangers het netwerk laat zoeken naar mounts, wordt de A3 niet gevonden.

Mutant HD 51K  Openpli Wavefrontier 0.8W - 42E

VU+ Ultimo 4K Openpli Wavefrontier  28.2-23.5-19.2 -16-13-10/9-7-4.8-1.9 E -0.8 W; 42 east 80 cm Triax, 30 W 110 cm Triax.

Max Digitaal XP 1000 Openpli 23.5 en 19.2 E

Amiko A3 Androïd 4.2.2v2.0.72 met Kodi 16.1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...