Ga naar inhoud


Local settings (loc_set) wijzigen in Samsung ue65hu7500


mh5270

Aanbevolen berichten


Hallo Daan,

 

Het is me wel gelukt zoals ik het heb beschreven.

ik heb een zelf een transmitter gemaakt.

want de meegeleverde werkte niet.

En zoals Avalon beschrijft gaat het ook.

 

Groeten Luc

 

Klopt ik heb me logitec remote gebruikt daar ging het ook mee eerst de info knop,wat Avalon zei daarna of factory de tv kan gewoon aanblijven ben nog even met die transmitter bezig het werkte wel maar kwam niet in het menu waar ik moest wezen.

Had deze functie eigelijk al maar kreeg hem niet aan de praat wist niet dat je eerst de info knop moest gebruiken.

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

 

Ik ben blij dat het jullie gelukt is. :D

 

De nieuwe tv's die in 2015/2016 uitkomen worden voorzien van een andere softwarestructuur en dat deze mogelijkheid weleens kan komen te vervallen :(

BRON:  http://tweakers.net/nieuws/100515/samsung-zet-tizen-op-al-zijn-smart-tvs-van-2015.html

 

Even ter aanvulling de IR-transmitter die meegeleverd word vanaf de 7000 & 8000 serie werkt wel alleen moet je deze +/- 5 tot 10 cm van het ir oog van je tv leggen.

Deze kan je op de audio uitgang van je notebook met  maximaal volume aansluiten. Hou er wel rekening mee wanneer als je het notebook eens hebt voorzien van je eigen windows en niet de audio driver hebt geinstalleerd van je geluidskaart dan zou het weleens niet willen lukken.

 

Mazlzlz

Avalon

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...

Ik heb eind augustus 2015 bij een Nederlandse webshop een Samsung UE24H4070ASXZG gekocht. Bij het instellen van de landcode bleek dat alleen Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland ingesteld konden worden. De TV wordt gebruikt in Italië, met een ci card voor CanalDigitaal. Dat was althans de bedoeling. Het werkte dus niet. Aangezien de originele verpakking in Italië weggegooid is wil de leverancier het ding voor € 100,-- wel terug nemen. Dat doe ik dus niet. Met een losse satellietontvanger doet het toestel het natuurlijk wel.  Is er iemand die zonder risico die landencodering voor dit type om kan zetten op Nederland?

 

Mvg

 

Wetebe, Thijs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Hoi allen,

 

Ik heb een soortgelijk probleem...

Heb hier in Spanje een Samsung 55JU7500 aangekocht, overigens sterk geprijsd à € 1399.00!, en wil de landcode op BeNeLux instellen i.v.m. gebruik CI+ module + TV-Vlaanderen smartcard.

Is dit eenvoudig en zonder veel risico te doen ?

 

Alvast bedankt voor alle suggesties!

 

Mvg. Daddycool

Als je vandaag je kop in het zand steekt, knars je morgen met je tanden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

 

Als je er verstand hebt kan je het zonder risico doen anders niet aan beginnen.

 

De JU7500 is voorzien van Tizen-Software deze is niet hetzelfde als de HU7500. Oppassen met de wat je doet de j modellen kun je heel makkelijk om zeep helpen.

 

Mazlzlz

Avalon

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...