Ga naar inhoud


Plotseling geen beeld Visiosat schotel, wie kan helpen


Bromar2000

Aanbevolen berichten


  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

die meneer die hem zijn schotel heeft uitgericht (volgens zijn zeggen) heeft hem toch mooi in de steek gelaten. :whistle:

Dat is niet waar Toniskidutch. Ik kan de andere kant van het verhaal ook.

Wanneer een goed uitgerichte schotel zo van het dak wordt gehaald door de eigenaar, voordat het bedrijf ( waar ik regelmatig kom en dus de persoon ook goed kent ) kon reageren op de klacht van de eigenaar, Tsja dat is eigen schuld.

Dan hoeft het bedrijf de schotel niet weer opnieuw uitrichten.

De oorzaak zal vermoedelijk zitten in de oude zenderlijst van de VU+ duo.

Bromar2000 , zoals hijzelf , ook aangeeft, neemt het bedrijf het niet kwalijk. ( Lees de berichten maar eens door ).

 

Met vriendelijke groet, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch denk ik dat Bromar2000 nog wel spijt gaat krijgen van zijn emotionele actie.

Alternatieven heeft hij op zijn woonlocatie niet zo veel. Hij komt er vast nog wel op terug als zijn (begrijpelijke) frustratie bekoeld is.

Misschien is t.z.t. een wat eenvoudigere opstelling iets voor hem. Een die hij zelf kan onderhouden.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

jongens het legt niet aan het bedrijf maar aan mij zelf heb al 16 jaar een schotel en door een scheiding woon ik nu in een nieuw huis ruim het eerst even op ga niet stoppen maar nu eerst even wel komt wel goed het bedrijf heeft zijn werk goed gedaan en jullie hulp was ook goed maar het lukt nu gewoon even niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan kan ik mooi vraag stellen on topic ik heb diverse alps , inverto silvertechs, 1 inverto red extend 1 platinum edition II 1 chess un 4011 welke line-up kan ik het best selecteren uit deze lnb s welke lnb op welke positie van 13/19/23/28 ?

SAB Titan I & Technisat Multytenne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...