Ga naar inhoud


[SPEL] Waar is het? - deel 5


reho

Aanbevolen berichten


  • Reacties 947
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hmm, ik dacht dat het toch niet zo moeilijk meer moest zijn, maar heb me misschien wel vergist  :D  De laatste hint is belangrijk, als je deze goed weet te combineren met één van de vorige hints, moet je al bij de juiste band uitkomen. En dat is niet LPG, maar wel een relatief jonge band, misschien in België (nog..) iets minder bekend. Maar, zoals gezegd, met de juiste combo van 2 hints moet je er wel uit kunnen komen. Als je bij de juiste band zit, is de locatie niet zo moeilijk meer en vallen de andere hints ook vast wel op hun plaats  ;) . Succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is helemaal correct reho.  :)

 

Ik zal nog maar even wat hints uitleggen, mochten ze nog niet duidelijk zijn.

De eerste is lastig, geef ik toe, maar dat ging om het aantal bewoners op Out Skerries, de locatie waar de video is opgenomen. Volgens Wiki zijn het er 76, maar in de video staat 64 vermeld, vandaar ca. 70  ;)

De song van Editors, Bird of Prey, is een verwijzing naar het album Vultures van Kensington.

Tja, wat is Halloween zonder ghosts en Kensington is natuurlijk een gebied in Londen.

Voor de film Bloedlink mocht de band de titelsong maken en de rest is wel op Wiki terug te vinden :

 

http://nl.wikipedia.org/wiki/Kensington_(band)

 

btw Als je band Noorderslag Record Store Day googelt, komt de band Kensington mooi tevoorschijn  ;)

En dan natuurlijk de song zelf ook maar even plaatsen, met de prachtige beelden van het eiland

 

https://www.youtube.com/watch?v=ocYS1ADsv-Y

 

Mag jij nu weer verder....

aangepast door Truus0007
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Werken youtube linkjes niet?

 

Nee reho, helaas niet. Tenminste, niet zoals ze voorheen werkten. Je kunt wel een link plaatsen, maar dan moet je eerst de "volledige editor" openen. Daar zie je meerdere icoontjes, o.a ééntje voor "link".  Als je die aanklikt, kan je daar de link van je YouTube video plaatsen. Echter, alleen de link zal dan verschijnen en niet zoals voorheen, de video zelf. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...