Ga naar inhoud


[SPEL] Waar is het? - deel 5


reho

Aanbevolen berichten


  • Reacties 947
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Tja, wie "Allman Brothers"  en Fillmore in één zin noemt die komt al snel terecht bij deze man:

 

Bill Graham (January 8, 1931 – October 25, 1991) was an American impresario and rock concert promoter from the 1960s until his death in 1991 in a helicopter crash. He fled from Germany and, in 1941, from France to escape the Holocaust. At age ten he settled in a foster home in the Bronx, New York.

Graham made famous the Fillmore and Winterland Arena; these turned out to be a proving grounds for rock bands.

In 1973 he promoted the largest outdoor concert at Watkins Glen, New York with the Grateful Dead, the Allman Brothers Band and The Band. US Festival 1982, funded by Steve Wozniak  and booked by Graham] In the mid-1980s,

Graham was killed in a helicopter crash] west of Vallejo, California on October 25, 1991, while returning home:

 Flying in severe weather, with rain and gusty winds, the aircraft flew off course and too low to the ground over the tidal marshland north of San Pablo Bay. 

En hier gebeurde de crash: http://goo.gl/maps/0FlnY

 

en over The Allman Brothers gesproken: hier hun bekend nummer "Jessica"  uit de Top Gear intro:

 

https://youtu.be/_W25lPno3FE

aangepast door Gene 1225

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles helemaal juist hoor Gene.

De man was bij zo veel evenementen betrokken, wat hints betreft, een bodemloze put  :D

Met uitzondering van de laatste, gingen dan ook alle hints zijn kant op. Ik vond trouwens een foto waarop de helikopter zelfs nog in de hoogspanningsmast hangt. En sensatiebelust als de mens van nature is, zal ik 'm hier ook maar plaatsen.

 

hier hun bekend nummer "Jessica"  uit de Top Gear intro

 

Zij zullen het ook in de portemonnee gaan vernemen, als Top Gear besluit niet verder te gaan  ;)

 

Weer terug aan jou Gene.....

 

post-62319-0-08279700-1428594144.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Zij zullen het ook in de portemonnee gaan vernemen, als Top Gear besluit niet verder te gaan"

Wel dat vroeg ik me nu ook af: zou zo'n zender een éénmalige vergoeding betalen voor zo'n tune, of moet er bij elke (her-)uitzending betaald worden. Ik hoop voor de Allman Brothers het laatste want de heruitzendingen zullen zowel in UK als worldwide  nog lang lopen.

 

Ik heb niet direct iets bij de hand, dus wie wil mag overnemen.

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...