Ga naar inhoud


Canaldigitaal: Viaccess codering wordt de nieuwe norm


drift

Aanbevolen berichten

En ik met mijn leeftijd, waarschijnlijk onder de groene zoden, al hoewel ik hoop de 100 te halen.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Wat voor een consequenties heeft dit voor het intern smartcard delen?

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ik met mijn leeftijd, waarschijnlijk onder de groene zoden, al hoewel ik hoop de 100 te halen.

Ik wil CD wel even vragen of het wat sneller kan, zodat jij het nog kan meemaken.:)

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Irdeto 2 heeft jarenlang meegedraaid met seca.Naar alle waarschijnlijkheid,zal dit ook zo zijn met viacces.

Als ik langs het ene geluk heb,om binnenkort te verhuizen,en langs de andere kant pech heb dat ik geen schotel mag plaatsen,dan kan het gemakkelijk zijn,dat ik dit niet zelf meer meemaak.

Misschien gaan ze het maar toepassen,als ze eens die nieuwe uitzendt techniek de opvolger van dvb-s2 gaan gebruiken.

Het is allemaal gissen,maar als ze het op dezelfde wijze doen zoals de uitfasering van irdeto 2,dan waren de commerciële en npo het langs te zien op die codering,waar denk ik de meeste abonnee's op zitten.Een en ander zal ook sterk afhangen,van de eisen van content providers,filmhuizen e.d.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was bij een collega waar ik dit van de week zag.

 

Hij zat te zappen en zapte gewoon naar dat kanaal toe.

Ik dacht nog dat het kabel was maar aan de kanalenlijst te zien,met History HD DUT erin moest het wel schotel zijn.

 

Denk je dat ik bij hem een foto ga maken?

Ik hoef toch zeker niks te bewijzen?

 

Als je me niet gelooft,dan niet,het interesseert me ook niet trouwens.


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

snap ik.

maar dat is niet de reden dat ik daar geweest ben.

stom toeval dat m'n oog erop viel.

ik kon nog net zien dat het een azbox was,en aan de kanalenlijst dat het satelliet is.

want er zaten voor zover ik kon zien maar 3 fox sport zenders in de zaplijst

tenminste,bij upc of ziggo heb je toch geen history hd dut? wel gewoon history hd.


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...