Ga naar inhoud


Mutant HD2400/Opticum AX-Quadbox (E2 XBMC Receiver)


D_V

Aanbevolen berichten


Hallo,

 

Ik wil graag meer informatie over de Mutant HD2400.

Ik zal graag willen weten wat jullie evaringen zijn met dit apparaat

 

En ik heb nog een paar vragen over dit apparaat.

 

1. is webstream mogelijk? Kan het apparaat overweg met RMTP / m3u etc. ?

2. Welke bestandssysteem gebruikt het interne hdd van dit apparaat? Als dit een Linux apparaat is dan zal de HDD bestandssysteem Ext 3 / Ext 4 zijn. Anders NTFS, als het NTFS is zal het helemaal mooi zijn natuurlijk.

3. Wat voor bestandnamen hebben opgenomen bestanden?? Ik vraag dit omdat ik zeker de opgenomen bestanden op me pc ga bewerken. Op mijn Gigablue HD800 Se is dit .ts

 

Tot zover me vragen , ik zal het erg fijn vinden als jullie me verder helpen.

 

Groetjes,

Nou goeie vragen, ben daar ook erg benieuwd naar.. zie hier nog geen antwoorden voorbij komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Misschien komt dat wel omdat diverse leden niet de moeite nemen om voor hun eigen vragen een nieuw topic met een duidelijk onderwerp te plaatsen. Niemand gaat voor zijn lol talloze verschillende vragen in een topic van 5 pagina's terug zoeken. ;)

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou Michel, nu je dan toch die vragen heb gelezen kan je misschien er ook antwoord opgeven, je hoeft geen 5 pagina`s terug te zoeken je bent er al. Heb ook interesse in de hd 2400 zeker voor het buitenland, maar waarvoor ik hem wil gebruiken wil ik toch zeker weten dat het gaat lukken.

Eigenlijk alles wat je ziet op je tv scherm opnemen op de harde schijf, zal zeker .ts bestanden zijn? hoop in ieder geval niet op moeilijke versleutelde bestanden, converteren en dan gewoon afspelen via elk gewenste media recorder die de meest gangbare bestanden afspeelt.

We zitten hier met hispasat, een parabool van180cm, internet voor decoding signaal en een sharp 42 inch led tv.

Hoor het graag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Nee, want als ik (en anderen) antwoorden in dit topic wordt het wel heel al snel een topic van 5 pagina's lang waar diverse vragen en antwoorden door elkaar heen lopen. Als je specifieke vragen hebt, kan je daarvoor een nieuw topic met een duidelijke titel openen.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...