Ga naar inhoud


Oscam als TNTSAT client


MySat

Aanbevolen berichten

En ze hebben niet eens abonnees, het zijn de gratis zenders. Er zijn ook best veel klachten over decoders die 'ineens' of na een kaartwissel (4 jaar) niet meer werken. Maar 'verzet' komt er kennelijk niet. Er zijn ook zo veel alternatieven (gratis bij ADSL abonnement, Fransat, Bis) dat niemand daar kennelijk wakker van ligt. Eerlijk gezegd denk ik dat het mission statement is 'hoe krijgen we die klanten zo snel mogelijk naar een CanalSat/C+ abonnement".

 

Als ik mijn eigen tijdlijn doorreken kom ik tegen de kerstdagen dat TNTSAT uitvalt bij niet-originele decoders en dat klinkt echt als Canal+.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Die grappen ken ik, dat flikken die providers wel vaker. Mega gezeur van het gezin met de feestdagen doet menig vader gauw een officieel setje en dito abonnement in huis halen.

 

Bedenk dat voor sommigen sport is om kanalen op te peuteren maar voor de providers is het kunst om ze weer dicht te kleien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerlijk gezegd denk ik dat het mission statement is 'hoe krijgen we die klanten zo snel mogelijk naar een CanalSat/C+ abonnement".

 

 

Dan is dat wel erg kortzichtig, want dan komt men van de regen in de drup.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...