Ga naar inhoud


Travel Channel HD uit het aanvullende HDTV Pakket verwijderd!


0011

Aanbevolen berichten


  • Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Nog meer nieuws op de site van CD:

 

Vivid vervangt Hustler, transponderpositie wijzigt niet. Dit staat gepland voor  1 november 2014.

En

Transponder 3.211 gaat volledig naar DVBS2-8PSK. Dit staat gepland op 1 november 2014.

 

Staat onder zakelijk.

 

En bovengenoemde informatie is alweer verwijderd van de CD site.

 

Dat is snel.

 

ik heb nog nooit van Vivid gehoord, komt deze zenders overeen met hustler???

 

Transponder 3.211 is 11914 H

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je toch Ziggo DTV kabel kunt krijgen ga je toch geen abonnementje meer afsluiten bij CD!

 

Helaas heeft Ziggo DTV geen Travel Channel HD in hun DTV pakketten. 

 

En bovengenoemde informatie is alweer verwijderd van de CD site.

 

Dat is snel.

 

ik heb nog nooit van Vivid gehoord, komt deze zenders overeen met hustler???

 

Transponder 3.211 is 11914 H

 

Vivid is gewoon een leverancier van 18+ films zoals Hustler.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een constante in abonnee tv wereld is helaas voorbij  :( ook bij ons op kabel wordt duchtig het pakket door elkaar geschud. Maar één constante blijft overal, de gekende prijsverhoging.

Wordt hustler ook vervangen bij TVV? waarschijnlijk wel. ik vraag me af,waarom zoveel 18+ zenderwisselingen plaatsvinden. de 18+ wijzigingen bij M7 is niet meer op één hand te tellen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad Travel HD was voor kort  Basis HD pakket en dus vanzelfsprekend ook in het HDTV pakket beschikbaar als je die los neemt op een 2e kaart. (overigens compleet belachelijk dat dit nodig is)

 

Ze mogen dat niet zomaar omzetten zonder vooraf kenbaar te maken! Lijkt me genoeg reden om een klacht in te dienen bij diverse organisaties.  

 

En het zal verdorie tijd worden dat ze structuur aanbrengen in die puinhoop wat hun pakketten noemen. oude en nieuwe door elkaar. Het is voor niemand duidelijk wat je nu eigenlijk krijgt.  

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal eens met die abonnementen puinhoop van canaldigitaal!

 

Maar ik beloof ze dit:

 

Als er maar 1 kanaal dichtgaat waar ik contract voor heb afgesloten en dat kanaal is nog steeds beschikbaar op de sat maak ik er in

elk geval wel werk van. En ik neem dus geen genoegen met bakerpraatjes want ik weet wel waar ik het over heb.

Dat ze dingen willen aanpassen prima maar dat doen ze maar met nieuwe abonnementen niet met bestaande.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal eens met die abonnementen puinhoop van canaldigitaal!

 

Maar ik beloof ze dit:

 

Als er maar 1 kanaal dichtgaat waar ik contract voor heb afgesloten en dat kanaal is nog steeds beschikbaar op de sat maak ik er in

elk geval wel werk van. En ik neem dus geen genoegen met bakerpraatjes want ik weet wel waar ik het over heb.

Dat ze dingen willen aanpassen prima maar dat doen ze maar met nieuwe abonnementen niet met bestaande.

 

Juist als je wil dat alles gelijk gaat lopen is het belangrijk dat er geen onderscheid gemaakt wordt tussen oude en nieuwe abonnementen. Ze mogen best wijzigingen aanbrengen maar ze zijn wettelijk verplicht dit vooraf te melden en de klant een compensatie of het recht van voortijdig opzeggen van het contract te bieden.

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker niet. Toen ik een abbo wilde beëindigen kreeg ik gewoon de melding spijtig dat je ons verlaat + de link om het op te zeggen.

Ze deden de moeite zelfs niet om mij te overhalen. Vandaag een klant minder morgen één bij denken ze dan waarschijnlijk.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

En daar liggen ze bij M7 echt niet van wakker hoor, je begint als éénling niets tegen ze. :/

 

Hopelijk denkt een rechter daar anders over ik heb immers ook geen "groepscontract" maar een persoonlijk contract.

Zou een mooie janboel worden als ze alles maar zo naast zich neer kunnen leggen als ze dat toevallig beter uitkomt.

Maar goed, ondertussen heb ik eigenlijk persoonlijk nog nooit probleem gehad en dat hoop ik uiteraard ook zo te houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ja als ik zo hoor wat ze her en der beloven om je als abonnee te mogen houden denk ik toch wel dat het ze wel interesseert.

 

Overigens valt het op dat je als je een optie zender er bij wil in mijn canaldigitaal ze standaard 2 jaar abo aansmeren terwijl er duidelijk bij staat dat je een abo aangaat voor 1 jaar.  En zo zijn er wel meer dingen niet in orde daar.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Canal Digitaal is vooral goed in het wegjagen van klanten. Ik heb Canal Digitaal eind vorige week per aangetekende brief mijn ongenoegen kenbaar gemaakt over het steeds opnieuw niet tijdig informeren omtrent wijzigingen in het zenderpakket.

 

Helaas geen reactie.

 

In zoverre, ik kreeg een mail dat het ze speet dat ik mijn wachtwoord ben vergeten. De zoveelste onwaarheid van dit bedrijf. Ik meldde in mijn brief dat ik al sinds maart niet meer kan inloggen en ook geen password opvragen. Diverse kontakten met de klantendienst hebben geen oplossing gebracht.

 

In plaats dat ze zich daarvoor verontschuldigen sturen ze een mail alsof het mijn fout is.

 

Ik ben geen zin mij nog verder aan dit bedrijf te ergeren en zal ze aanzeggen de overeenkomst einde looptijd in maart niet meer te verlengen. Die enkele NL programma's die de moeite waard zijn kijken we wel via internet.

 

Canal Digitaal leeft nog in een realiteit van 20 jaar geleden. Ze hebben niet door dat de consument van tegenwoordig zich niet meer de wet laat voorschrijven.

 

En als M7 niet van klachten wakker ligt dan moeten ze zich realiseren dat niemand meer van dit soort bedrijven afhankelijk is. Via IP TV en IP radio haal je zowat de hele wereld binnen en nog goedkoper ook.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, lang leve de IP... maar dan moet je er wel over kunnen beschikken en niet een prutlijntje van 512 Kbit down / 256 Kbit up.

Er zijn nog zat buitengebieden waar ze verstoken zijn en blijven van goede IP connectie mogelijkheden en daar kan men nog steeds niet om DVB-S heen.

 

Ach, FTA is er ook zat te zien, paar weekjes afkicken en je mist de pulp niet eens meer. Van uitgespaarde abbo gelden ga je eens per 2 maanden lekker naar de bioscoop toe.

 

Misschien dat de aandelen familiespelletjes onverklaarbare stijging mee gaan maken ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...