Ga naar inhoud


Fox sport 2 international (fs2i) open op linux ontvangers?


ahendriks

Aanbevolen berichten

Kunnen we nu weer on topic komen.

 

De vraag in het topic is:

 

Fox sport 2 international (fs2i) open op linux ontvangers?

 

Mijn antwoord: als hobbyist heb ik twee dagen geconstateerd dat fs2i open was op een linux ontvanger, zonder dat daar een kaart in zat.

 

Volgende kandidaat ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Jij, kiekiek, moet een beetje beter leren lezen, want jouw antwoord is geen antwoord op de vraag van TS:

 

Reden is dat ik me wel een abonnement heb laten aansmeren door CD, maar geen beeld heb op mijn DM800SE (met openpli4 en oscam)... Uiteraard heb ik er wel intresse voor om beeld te gaan krijgen, vandaar deze discussie thread... Misschien hoef ik dat abonnement dan alsnog niet te beeindigen na het 1e jaar...

 

TS wil dus met eigen kaart met abonnement kijken op een 800SE.

Hij draait nu oscam, dus kom maar op met de juiste versie en instellingen.

Gtz. Martje B

Link naar reactie
Delen op andere sites

De vraag in het topic is:

 

Fox sport 2 international (fs2i) open op linux ontvangers?

 

Mijn antwoord: als hobbyist heb ik twee dagen geconstateerd dat fs2i open was op een linux ontvanger, zonder dat daar een kaart in zat.

 

Volgende kandidaat ;)

 

 

Jij, kiekiek, moet een beetje beter leren lezen, want jouw antwoord is geen antwoord op de vraag van TS:

 

Reden is dat ik me wel een abonnement heb laten aansmeren door CD, maar geen beeld heb op mijn DM800SE (met openpli4 en oscam)... Uiteraard heb ik er wel intresse voor om beeld te gaan krijgen, vandaar deze discussie thread... Misschien hoef ik dat abonnement dan alsnog niet te beeindigen na het 1e jaar...

 

TS wil dus met eigen kaart met abonnement kijken op een 800SE.

Hij draait nu oscam, dus kom maar op met de juiste versie en instellingen.

Waar het hart vol van is, stroomt de mond van over.. ;)

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Briljant, Tonskidutch zou een eigen talkshow moeten hebben :)

nou neen hoor, elke avond die zelfde zeur op de buis

ik doseer het gewoon een beetje op sat4all :D

ik kijk namelijk geen nederlandse televisie

 

" mister kiekiek

 

Wellicht is het verstandiger om eens dieper te gaan kijken naar de werkelijke redenen van illegaal kijken. Als die redenen eens aangepakt worden zou dat een drempel kunnen opwerpen om de stap naar illegaal kijken te zetten.

"

je snapt toch wel dat de doorsnee lezer enkel kan glimlachen over die suggestie. Dat jezelf gewoon niet brullend van de lach

 

Ik heb gevraagd hoe je weet dat er een Hack is voor die zender, jij antwoorde dus eigenlijk NIET

Ik heb ook gevraagd of we zulks op sat4all.com willen publiceren, jij vindt dat wel geinig om illegaal stuff op een publiek toegankelijk forum te plaatsen. (redenen genoeg lijkt me om die wens als crimineel te kenschetsen daar je anderen aanzet tot illegaal handelen)

Ik heb ook gevraagd of niet tijd wordt om dit topic gewoon te sluiten daar niemand de oplossing van de originele vraag durft te beantwoorden. { die de kennis daartoe hebben en een oplossing doen er goed aan dat bij radiobloemendaal of elders te gaan verkonden }

 

geintje

aangepast door Tonskidutch

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal de geschiedenis zich herhalen? Eerst genoeg verdienen, en daarna publiek, om na enkele tijd naar de volgende stap gaan, waar eerlijke abonnee's weer in de buidel moet tasten.

zoals ik zeg, zijn het wel de eerlijke abonnee's die moeten dokken en gestraft worden, terwijl degene die eigenlijk getroffen moet worden, zich nog niet eens druk maakt bij de volgende stap.

Jammer dat de verkeerde getroffen wordt.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat heeft het voor nut om de methode op de site te plaatsen? Zodat de mensen weer vrolijk door kunnen sharen en al dan niet commercieel uit kunnen buiten?

Ik vermoed dat de bewuste vraag daarom gesteld werd, simpelweg om er aan te verdienen.

 

Nee, ik geef de manier niet prijs, ga maar lekker zoeken. Maar het is in elk geval mogelijk om fs2 te zien op een linux doos en een bekende mede sat-hobbyist kan daar over meepraten.

 

Zelf heb ik de manier uitgedokterd om niet in de toekomst opgescheept te zitten met een M7 box, die vanuit de huiskamer al regelmatig vervloekt word.

(handig, die watjes die in je oren kunt stoppen) :D

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die het commercieel misbruiken, willen misbruiken die steek je toch een stokje tussen de spaken door het volledig uit te leggen hoe het gaat?

Alsook de andere stelling is even geldig en die actie die ook komt; je steekt een stokje tussen de spaken van die commerciele criminelen door het hele Conditional Acces te wijzigigen in een closed peer!

Het is dus niet aan de doorsnee hobbyist het gebruik van zijn linux kassie veilig te stellen.

ciao ciao

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De echte grote jongens hebben het volgens mij toch ook al lang voor elkaar, gezien er al commerciële links zijn die het aanbieden.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat heeft het voor nut om de methode op de site te plaatsen? Zodat de mensen weer vrolijk door kunnen sharen en al dan niet commercieel uit kunnen buiten?

Ik vermoed dat de bewuste vraag daarom gesteld werd, simpelweg om er aan te verdienen.

 

Nee, ik geef de manier niet prijs, ga maar lekker zoeken. Maar het is in elk geval mogelijk om fs2 te zien op een linux doos en een bekende mede sat-hobbyist kan daar over meepraten.

 

Zelf heb ik de manier uitgedokterd om niet in de toekomst opgescheept te zitten met een M7 box, die vanuit de huiskamer al regelmatig vervloekt word.

(handig, die watjes die in je oren kunt stoppen) :D

 

 

Hier heb je er één.  Ik weet het, maar zeg het toch lekker niet. hé, hé hé.

Flauw hoor.

 

Is wel je goed recht.  Maar wat voor een eikel ben jij.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

De echte grote jongens hebben het volgens mij toch ook al lang voor elkaar, gezien er al commerciële links zijn die het aanbieden.

En als cs stopt, dan doen we het lekker via ip. Laat die sukkels abonnee's maar zitten met hun gesloten bakjes zeggen die grote gasten. En het hier uitleggen, kost hoogstwaarschijnlijk je account (zie regel 3 van de boardregels) en wees gerust dat die grote jongens wel al weten. Maar jan met de pet met zijn 10 klantjes misschien niet.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

In plaats van lopen te zeuren over hoe erg het is dat commerciële servers over de oplossing beschikken moeten de hobbyisten waarvan de meerderheid niet eens een softcam kan installeren beter blij zijn dat andere het werk doen en er überhaupt mogelijkheden zijn.

 

De naïviteit van sommige figuren is gewoon lachwekkend. Als er geen geld aan te verdienen was waren er nooit linux boxen geweest, laat staan softcams en hadden we allemaal niks gehad dus wees blij als je kan mee profiteren.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

In plaats van lopen te zeuren over hoe erg het is dat commerciële servers over de oplossing beschikken moeten de hobbyisten waarvan de meerderheid niet eens een softcam kan installeren beter blij zijn dat andere het werk doen en er überhaupt mogelijkheden zijn.

 

De naïviteit van sommige figuren is gewoon lachwekkend. Als er geen geld aan te verdienen was waren er nooit linux boxen geweest, laat staan softcams en hadden we allemaal niks gehad dus wees blij als je kan mee profiteren.

Er lijkt me toch wel een verschil zitten tussen het gebruik van een legale kaart in een (verouderde) softcam en het illegaal kijken zonder te betalen.

TS wil gewoon legaal kijken.

 

Jij probeert de discussie een andere wending te geven. Om daarmee recht te praten wat krom is?

Je zet in ieder geval goedwillende mensen als dom weg. Dat vind ik onheus. En misschien ook wel lachwekkend.    

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

En het hier uitleggen, kost hoogstwaarschijnlijk je account (zie regel 3 van de boardregels)

Dat lijkt mij sterk, of althans zeer eng gëinterpreteerd.

Het gaat om fs2i open te krijgen op een linux bak met een legale kaart met legaal abbo voor eigen gebruik.

Als voorbeeld is toen een voorbeeld aangehaald dat het moet kunnen - hoewel dit vb. illegaal was.  En iedereen maar interpreteren dat er illegale bedoelingen achter zitten.  Dit is niet het geval.

 

Willy

 

Ik kan met mijn auto ook 180 km/u rijden, maar als ik dat doe in Nederland of Belgie op de openbare weg ben ik strafbaar.  Nochtans ben ik niet strafbaar als ik mij aan de snelheidslimieten hou.  Het bezit van zulk een auto is niet strafbaar.  (Anders zouden alle Ferrari en Porsche bezitters illegaal bezig zijn)

aangepast door Kabeltje87

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De wetgever heeft een artikel in het wetboek opgenomen die het kraken van beveiligingen van onder meer betaalkaarten, OV kaarten en ook paytv strafbaar heeft gemaakt.

Zolang je op je zolderkamertje zit en als hobby het voor jezelf doorgronden van deze materie hebt, zal het nog wel loslopen.

Maar wanneer jij daarna hier gaat uitleggen hoe die codering werkt en wat je moet doen om die op een alternatieve manier te gebruiken in hardware, anders als van de provider zit je heel snel over de grens van het wettelijk toelaatbare.

In naburige landen heeft zoiets onmiddellijk consequenties, of dat in Nederland (in de toekomst) ook zo is....

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...