Ga naar inhoud


Fox sport 2 international (fs2i) open op linux ontvangers?


ahendriks

Aanbevolen berichten

Daar heb je gelijk in. Wat ik wel wilde zeggen sommige mensen weten het helemaal hoe het moet. Maar doen ze alsof ze niet weten

Misschien is dat ook wel beter zo. Want het pleziertje van enkelen is al vaker gepaard gegaan met het duperen van velen.

Niet verder roeren in die pot. De eerlijke abonnee draait ervoor op met steeds weer nieuwe modules.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Het publiek gaan van dit soort beveiligingen leidt tot de noodzaak van een nieuwe beveiligingsronde en aan het einde een kaartwissel of een gesloten box zonder kaart.

 

Hoe dan ook is de betalende abonnee in dat geval de betalende verliezer.

 

In deze heeft de bekwame hobbyist die het allemaal voor eigen gebruik en eigen educatie heeft uitgevonden een zware verantwoordelijkheid.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is de vraag van elnino,

nu een second life of herhaling in de komkommertijd

of

heeft ie de hele berichtgeving en stellingnames ook gelezen en begrijpt iets niet?

 

lees de titel van dit draadje = neen we krijgen als linuxbox geen toegang op die zenders

 

je kunt het honderd keer omdraaien, dat blijft FOX haar goed Recht

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

İdereen vertelt hier mooie verhalen. Ik kan er om wedden dat er mensen hier tussen zitten die de boxkey al weten.

Vroeger was de boedeling op de forums kennis te delen maar het is tegenwoordig geen kennis delen maar geld incasseren.

Ik heb laatst aan iemand gevraagd of ie mij kan helpen met de boxkey, hii vroeg €700 voor.

Als je iemad wilt helpen op deze forum, help het gewoon en niet mooie verhaaltjes vertellen over encryptie dit, encryptie dat of het is een sessionkey of boxkey ed.

Ik ben benieuwd watvoor reacties ik hier krijg. Daarna komt de rest van mij pleidooi.

Ik weet niet hoe lang, dat jij met dat wereldje te maken heeft, maar durf het volgende over kwijt.

1. Nu is het veel strafbaarder om (laat ons het zo noemen) bedrijfs geheimen publiek te maken, zeker als daar een patent of zo op staat. Vroeger maakte men zich weinig druk daarover of als het dat niet was, hadden ze minder kans om gepakt beboet en eventueel kan op gevangenisstraf (met uitstel).

2. Diezelfde steken soms veel geld tijd en etc, om dit te de assembleren, en het alternatief mogelijk maken.Als een Hobbyist met zijn eigen kaartje doet wat moet doen, weinig problemen, maar andere willen dan uit hun oplossingen, gouden badkamerkranen verdienen. Je weet dan ook wel, dat ze dat niet willen, en naar verluid, hadden ze niet liever, dat stap X kwam, zodat die minder goede bedoelde mensen weg waren met grof geld, voor "schut" stonden.

3. Er zullen wel nog redenen zijn. waaronder ruzie's (jaloezie) tussen die bende's, alles maar gingen bloot en overal rond zaaide.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet hoe lang, dat jij met dat wereldje te maken heeft, maar durf het volgende over kwijt.

1. Nu is het veel strafbaarder om (laat ons het zo noemen) bedrijfs geheimen publiek te maken, zeker als daar een patent of zo op staat. Vroeger maakte men zich weinig druk daarover of als het dat niet was, hadden ze minder kans om gepakt beboet en eventueel kan op gevangenisstraf (met uitstel).

2. Diezelfde steken soms veel geld tijd en etc, om dit te de assembleren, en het alternatief mogelijk maken.Als een Hobbyist met zijn eigen kaartje doet wat moet doen, weinig problemen, maar andere willen dan uit hun oplossingen, gouden badkamerkranen verdienen. Je weet dan ook wel, dat ze dat niet willen, en naar verluid, hadden ze niet liever, dat stap X kwam, zodat die minder goede bedoelde mensen weg waren met grof geld, voor "schut" stonden.

3. Er zullen wel nog redenen zijn. waaronder ruzie's (jaloezie) tussen die bende's, alles maar gingen bloot en overal rond zaaide.

Wat mij betreft mogen de commerciële adverteerders voor cardsharing dan ook behoorlijk hard aangepakt worden.

Pietje of marietje die de kaart delen met de buren of onder familie zijn dan misschien net zo slecht, maar deze doen minder kwaad dan diegene die er een BWM van kopen.

..hoewel, wel weer goed voor de economie ;)

 

Was het trouwens al bekend dat ook de afnemers van opgepakte commerciële cardsharepiraten inmiddels boetes hebben gekregen die opliepen tot meer dan 4000 euro?

De media besteed er geen aandacht aan, maar er zijn hier genoeg lieden die mijn verhaal kunnen bevestigen..

..maar zeg maar niets, laat ze maar bloeden. ;)

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Met die € 4.000 heb je het over de strafrechtelijke boetes.

 

Daarnaast komt dan nog de TV provider die zijn gederfde inkomsten vergoed wil zien in een civielrechtelijke  klacht.

Dat sommetje is: (( het doorgegeven pakket x het aantal deelnemers x het tijdvak) + kosten) = veel.

 

En als afnemer loop je ook altijd nog het risico van een klop op de deur.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Die klop op de deur bij de afnemer is in omliggende landen regel, geen uitzondering.

 

Mocht ooit Canaldigitaal vervangen worden door een van de grote Europese aanbieders weet men wat er te wachten staat.

Canaldigitaal heeft indertijd wel een aantal smartcards ongeldig verklaard wegens (vermeend) wan cardshare gebruik, met wisselend succes.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...