Ga naar inhoud


Fox sport 2 international (fs2i) open op linux ontvangers?


ahendriks

Aanbevolen berichten


Zal wel een proxy doorsharing zijn van heel wat hops verder op!

 

Ha ha, zelfs al was dit kanaal "geopend" zou ik doorzappen.

 

Al deden ze me voor niets een abonnement keek ik er nog geen seconde naar.

Enige wat boeiend voor mij aan dat kanaal is de toegepast overencryption nano01

 

Enfin, een jaar terug liep iedereen te brullen en ziedaar krapaan een jaar verder heeft de eerste de beste meneer Patatje het al weer in de collectie.

 

Veel plezier ermee overigens :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel plezier ermee totdat M7 de volgende verdere aanscherping begint.

Laat ons hopen, dat indien het waar is, dit niet leidt tot een snellere kaartwissel, die mogelijks geld kost, maar nog veel meer in petto heeft. Misschien wel pairing van kaart aan module/ontvanger.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Reken maar want M7 kijkt hier ook mee, en dit vinden ze weer heel interessant :) Zoiets posten heet je eigen glazen ingooien. Als ze gaan pairen dan is het feest helemaal over voor die bakkies.

LG47LB561V+ CDS CI+ 3.5 + EMP 8/1

SAB Titan 1 HD + EMP 4/1

SAB Titan 3 Combo HD + maximum 4/1

Wavefield T90 9, 13,5 19,2 23,5 28,2 oost

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Gerard76, het kan dus net zo goed een share zijn geweest op legale kaarten i.p.v. een hack?

 

Maakt mij persoonlijk niet uit, geen interesse, alleen heb ik eigenlijk er geen belang bij dat codering verder wordt aangescherpt dankzij een aantal zogenaamde hobbyisten. 

Hoi Eduard. Ik heb al vaker gezegd, dat het verscherpen van de codering niet alleen te maken heeft met cardsharing. Het heeft veel meer te maken met de eisen van de content aanbieder. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Reken maar want M7 kijkt hier ook mee, en dit vinden ze weer heel interessant :) Zoiets posten heet je eigen glazen ingooien. Als ze gaan pairen dan is het feest helemaal over voor die bakkies.

 

Ze gaan de benelux binnenkort toch als experiment gebruiken voor hun nieuwe viaccess orca codering: of het nu lang of kort duurt ik vrees dat ik binnenkort een provider STB in de huiskamer heb staan die ik de zomermaanden meezeul naar de camping.

Ik kan natuurlijk overstappen op DVB-C (ziggo) maar daar kan ik op de camping niets mee en dubbel betalen verrek ik.

 

Ach, dan maar geen NPO meer, er is FTA ook nog genoeg te zien op DVB-S gebied en dan beperken we ons maar tot BVN met teletext als nieuwsbron.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eduard. Ik heb al vaker gezegd, dat het verscherpen van de codering niet alleen te maken heeft met cardsharing. Het heeft veel meer te maken met de eisen van de content aanbieder.

 

Om welke andere zwaarwegende redenen zou die dan deze strenge codering willen?

Die coderingseisen worden toch juist ingegeven door piraterij, waaronder cardsharing?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om welke andere zwaarwegende redenen zou die dan deze strenge codering willen?

Die coderingseisen worden toch juist ingegeven door piraterij, waaronder cardsharing?

Dat moet je hen zelf vragen. Wat zeker is, is dat het HD+ systeem veel verder gaat, dan nodig is om cardsharen tegen te gaan. Ze willen uiteindelijk beslissen welke opnames je kunt maken, hoe lang je ze kunt behouden, en willen ervoor zorgen dat de programma's niet te bewerken zijn.

Heeft toch vrij weinig te maken met cardsharing....

aangepast door chatuliem
Link naar reactie
Delen op andere sites

In Nederland is het gewoon een eis van Fox om de beveiliging op te schroeven, om zo de cardsharing servers buitenspel te zetten. In Engeland is de beveiliging ook opgevoerd bij sky voor de premier leage, daarom moest M7 volgen met FS2. Het blokken, bewerken en bewaren van opnames heeft ook een reden, dat heeft ook met piraterij maken. 

aangepast door vfan1979

LG47LB561V+ CDS CI+ 3.5 + EMP 8/1

SAB Titan 1 HD + EMP 4/1

SAB Titan 3 Combo HD + maximum 4/1

Wavefield T90 9, 13,5 19,2 23,5 28,2 oost

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Nederland is het gewoon een eis van Fox om de beveiliging op te schroeven, om zo de cardsharing servers buitenspel te zetten. In Engeland is de beveiliging ook opgevoerd bij sky voor de premier leage, daarom moest M7 volgen met FS2. Het blokken, bewerken en bewaren van opnames heeft ook een reden, dat heeft ook met piraterij maken.

Er zit een verschil tussen wat ze zeggen en wat ze willen. Door het argument van cardsharing te gebruiken trekken ze veel meer macht en autoriteit naar zich toe....

aangepast door chatuliem
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...