Ga naar inhoud


Fox sport 2 international (fs2i) open op linux ontvangers?


ahendriks

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Klopt dat argument dan niet? Is er dan geen wan cardsharing volgens jou?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik denk dat wansharing hier misbruikt wordt om de ci+ door te drukken.

CI+ is van veel groter belang dan cardsharing, dat overigens op termijn niet met een CI+ is tegen te houden.

 

 

Dat ben ik helemaal met je eens.

Maar dit is tot nu toe slechts een vermoeden.

Voorlopig is het argument concreet cardsharing. En de CI+ module lijkt daar in ieder geval tot nu toe beter tegen bestand dan de CI/wereldbolmodule en de codering waar cccam wel raad mee weet.  

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar dit is tot nu toe slechts een vermoeden.

Voorlopig is het argument concreet cardsharing. En de CI+ module lijkt daar in ieder geval tot nu toe beter tegen bestand dan de CI/wereldbolmodule en de codering waar cccam wel raad mee weet.  

De geesten moeten er nog rijp voor gemaakt worden. Binnenkort vertellen ze dat CI+ niet voldoende bescherming geeft en dat ze nog meer beperkende maatregelen moeten nemen. Als zo'n bedrijf iets kan, dan doen ze het ook. En allemaal onder het mom van bescherming tegen wan sharing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De geesten moeten er nog rijp voor gemaakt worden. Binnenkort vertellen ze dat CI+ niet voldoende bescherming geeft en dat ze nog meer beperkende maatregelen moeten nemen. Als zo'n bedrijf iets kan, dan doen ze het ook. En allemaal onder het mom van bescherming tegen wan sharing.

We zullen zien.

Er is nogal wat weerstand tegen CI+. Ook bijvoorbeeld in Duitsland. De wal keert het schip. Als het te veel onrust onder de klandizie teweeg gaat brengen, moet ik nog zien wat er van terecht komt. Zou niet de eerste keer zijn dat ontwikkelingen een heel andere wending nemen dan men in het ivoren torentje had bekokstoofd. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar dit is tot nu toe slechts een vermoeden.

Voorlopig is het argument concreet cardsharing. En de CI+ module lijkt daar in ieder geval tot nu toe beter tegen bestand dan de CI/wereldbolmodule en de codering waar cccam wel raad mee weet.  

 

Is geen vermoeden Eduard07.

De verkopers van illegale abonnementen hebben dit nu al opgelost.!

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik een beetje jammer vind, is dat iedereen die een opname maakt, aanzien wordt als iemand die illegale praktijken doet.

Ze willen opname's binnen ontvangers houden, beperkt houdbaar maken, en het bewerken ervan onmogelijk maken.

Helaas is dit het gevolg van massa's programma's illegaal worden aangeboden, en das voor niemand die met tv te maken heeft leuk.

Ik heb hier ook bijna 2Tb aan opname's, maar die zijn nooit en zullen nooit beschikbaar gemaakt worden via het net.

Ik heb herinneringen, als ik eens een opname van 20 jaar geleden opleg, op mijn vcr. Het gaat me meer om de herinnering, dan om de opname. Dit zal waarschijnlijk met de toekomst helemaal voorbij zijn, tenzij dat de kijkers zoals iemand hier schrijft zich gaat weren tegen de nieuwe technieken en ze niet meer in huis wilt halen, maar ikzelf vrees dat dit niet zal komen, want als je met 18-35 jarigen spreken, vinden dit normaal dat een opname beperkt is, en alles wat erbij komt.

en zwart kijken zal nog blijven bestaan ook als wan scharing stopt. Want nu al bieden ze complete straems aan, en met de huidige internet bandbreedte geen enkel probleem.

Dus wat is het volgende, settop box koppelen aan je tv toestel, en als dit niet klopt geen beeld?

Zou me niet verbazen, maar tegen de tijd dat dit gebeurt, hebben we misschien al lang een andere vorm van kijken, en gaat alles on demand. Wie zal het zeggen??

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...