Ga naar inhoud


Fox sport 2 international (fs2i) open op linux ontvangers?


ahendriks

Aanbevolen berichten

  • 6 maanden later...

Werkt bij mij ook op mijn ABOX, maar helaas niet op mijn VU Solo2,.........

 

Op een DM500HD tot op heden nog steeds beeld, op een VU+ Zero geen beeld. Gebruik op de Dreambox OpenPLi en op de VU+ VTi. Gebruik dezelfde cccam. Wat zou de oorzaak hiervan kunnen zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij hebt op een dm500HD beeld? kun je daar is een screenshot van tonen met de kanaalbalk en alle coderingsinfo  in beeld?  Want mijn vermoeden is dat je beeld komt via IPTV.

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij hebt op een dm500HD beeld? kun je daar is een screenshot van tonen met de kanaalbalk en alle coderingsinfo  in beeld?  Want mijn vermoeden is dat je beeld komt via IPTV.

 

Op beide ontvangers heb ik geen IPTV, maar dat is de vraag ook niet. Overigens nog wel een verschil: op de Dreambox staat nog steeds een oude versie van OpenPLi en cccam van begin 2010 en op de VU+ de meest recente versie van VTi en cccam

aangepast door kiekiek
Link naar reactie
Delen op andere sites

kiekiek schreef op 08 Ma 2017 - 05:02:

Op beide ontvangers heb ik geen IPTV, maar dat is de vraag ook niet. Overigens nog wel een verschil: op de Dreambox staat nog steeds een oude versie van OpenPLi en cccam van begin 2010 en op de VU+ de meest recente versie van VTi en cccam

 

 Laat is zien dat je daadwerkelijk beeld hebt van FSI2 via satelliet. Niet dat ik daar mee wil zeggen dat het niet kan alleen er wordt zoveel geroepen tegenwoordig.

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lees gerust het topic maar terug, FS2I is al enkele jaren open, ik meen sinds 2014. De Dreambox is hier inmiddels afgeschakelt en ga ik niet even aansluiten voor een foto. Je zou het ook kunnen aannemen. Daarmee is nog steeds niet mijn vraag beantwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lees gerust het topic maar terug, FS2I is al enkele jaren open, ik meen sinds 2014. De Dreambox is hier inmiddels afgeschakelt en ga ik niet even aansluiten voor een foto. Je zou het ook kunnen aannemen. Daarmee is nog steeds niet mijn vraag beantwoord.

 

Nu heb je in ieder geval bewezen dat je de klok hebt horen luiden maar niet weet waar de klepel hangt. 

  • Like 1

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

kiekiek schreef op 08 Ma 2017 - 17:15:

Probeer zelf maar wat lijntjes, heb je het op je eigen tv-scherm. Hoef je hier ook niet te hengelen en denigrerende opmerkingen naar je mede forumbezoekers te slingeren. Respect!

 

Iets zegt mij dat jij je ontvanger de laatste 5 weken vermoedelijk niet meer op Fox Sports 2 hebt gehad want ze zijn over naar een nieuwere codering.

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar lijkt het inderdaad op Codx. Ik ben zo rond 20 februari overgestapt naar een nieuwe ontvanger en toen viel het wegvallen van FS2I me eigenlijk pas op. Ik ga de ontwikkelingen ook maar eens volgen. Het kat en muis spelletje lijkt dus weer begonnen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je inderdaad in het verleden FS2I met een eigen kaart + softcam hebt kunnen kijken, dan is het helaas nu donker, net als bij de meeste andere mensen.

C+NL heeft nieuwe encryptie methodes in gebruik genomen, waardoor de oude 'boxkey' niet meet voldoende is.

Voor zover mij bekend is hiervoor nog geen publieke oplossing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...