Ga naar inhoud


seca2 met Cccam


cobes

Aanbevolen berichten

ik heb nu openmips erin en geen seca2 wordt gelezen er wordt domweg gezegt dat er geen kaart geplaatst is.

waneer ik cccam 230 er in zet zegt hij dat er geen kaart inzit of een verkeerde kaar, die verkeerde kaart kan dus kloppen want seca 2 leest tie niet.

als ik gbox erinzet leest tie die wel en kan ik kijken, maar ik wil via cccam kijken dat moet toch gewoon kunnen, ook zonder tig keer de software overnieuw te moeten instaleren.

if freedom is outlawed, only outlaws will have freedom.

.

Gigabluequadplus, AzBoxPremiumHD+, 2x DM600 en een Denson DS1010Road

Link naar reactie
Delen op andere sites


CCCam 2.2.1 kan prima met een Seca 2 overweg. Ik heb gelezen dat sommige apparaten deze kaarten hoe dan ook niet lezen. No matter what voor softcam je erin gooit. Of dat voor Gigablue ook geldt weet ik niet. Zou je desnoods bij Gigablue zelf moeten navragen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Cobus,

 

Ik had in het begin ook behoorlijk wat problemen maar het werkt gewoon met ATV.

 

Ik denk (om mijn bevindingen) dat het niet aan de cam ligt maar aan de image die gewoon zit te zeuren en de ccam niet goed aan stuurd.

 

Probeer eens een oudere versie van atv of rsi of dit helpt.

Dream 800HD

Giga blue Quad kable/Sat

OpenATV

Onkyo 609

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ericn, het zal misschien een combinatie van beide wezen want in mijn AzBox werkt het gewoon en in de GiGaBlue krijg ik geen cccam aan de praat niet met openAtv en ook noet met openmips 4.2 

ik heb een beetje het idee dat er teveel mogelijkheden in de software gepropt wordt waardoor dit ontstaat .

misschien zou het wat wezen voor de heren om 2 soorten software te maken een met de meest gebruikte zaken en een die nog veel meer kan maar wat door veel minder mensen wordt gebruikt. ik denk dat je dan een veel stabieler systeem krijgt..

if freedom is outlawed, only outlaws will have freedom.

.

Gigabluequadplus, AzBoxPremiumHD+, 2x DM600 en een Denson DS1010Road

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag ben ik ook even aan het stoeien geweest met cccam om een seca 2 kaart aan de praat te krijgen.

Niet in een gigablue maar een DM 7000.

Cccam 2.2.1 geinstalleerd maar geen kaart lezen ,steeds de melding "no or unknown card" :mad:  .   (oude irdeto kaart zag hij wel)

Diverse andere cams geprobeerd maar nee ,weer die  "no or unknown card" melding. :cry:

Opnieuw opstarten niks hielp..

 

Tot die ENE ingeving om alle cams er af te gooien incl cccam 2.3.0 voor mijn seca 3 kaart ,  (we hebben even tijdelijk van kaart gewisseld hier in huis) 

Cccam 2.2.1 weer geinstalleerd + de config file  en hoera hij leest de kaart info weer. :D

 

Inclusief het heractiverings signaal van CD.

Binnen 10 minuten beeld. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Cobus,

 

Ben het helemaal met je eens, te veel poes pas in de Image die je vaak niet eens gebruikt.

 

Het heeft me wat gestoei gekost met 2.2.3 maar loopt nu echt als een trein met ATV ook updates en andere zaken lopen zoals behoren.

 

Ik kan gewoon bevestigen dat de box een topper is alleen de images hebben soms wat tikken nodig om lekker te lopen

Dream 800HD

Giga blue Quad kable/Sat

OpenATV

Onkyo 609

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...