Ga naar inhoud


Sat4all verschrikkelijk traag en vaak buiten bedrijf.


Gast Mimisiku

Aanbevolen berichten

Dit is inderdaad geen nieuws, maar 's avonds en in de vroege nacht tss 18h00-02h00 perfect bereikbaar op iedere pc via xDSL en zelfs via 3G.

Alleen de beheerder en degene die de servers site e.d. onderhoud, kan weten waarom het 's morgens een probleem geeft.

wordt er van bepaalde zaken een backup genomen, iets nieuws ingeladen o.i.d., zodat de site een foutmelding geeft?

een ip wissel geeft een totale foutmelding van niet bereikbaar en niet iets van QSL of zoiets. Dit veranderen duurt van mij tussen de 3à10 minuten dat ik offline ben en niet bereikbaar via vaste telefoon.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Beheerder

Sat4all is hier gewoon snel.

 

Als je via www.sat4all.com binnenkomt duurt het wel iets langer voordat je naar www.sat4all.com/forums omgeleid wordt. Dat ga ik nakijken, maar zit je eenmaal op https://www.sat4all.com/forums is het gewoon snel.

 

Wel is het de afgelopen week 's ochtends langer dan normaal heel erg traag geweest en zijn er problemen met de database geweest. Dat kwam door een backup die door een fout in de database plotseling 177GB groot was geworden in plaats van de gebruikelijke 2,5GB. Dan duurt het dumpen en inpakken nėt even iets langer ;)

 

's nachts tussen 4 en 5 worden er backus gemaakt. Als het dan traag is...tja kan ik niets aan doen. Je mag altijd een snellere server en een externe iSCSI backup server doneren ;)

 

Https kan niets met de snelheid te maken hebben, behalve als je op een heel traag device zit. Een hele oude trage PC of een iPad1 of vergelijkbare verouderde tablet.

 

Als je klachten meldt, meld dan ook het tijdstip anders heb ik er helemaal niets aan!

 

Bvd.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

's Ochtends ruwweg tussen 6 en 9. Dat verhaal van die database zal wel kloppen, want vanochtend voor het eerst sinds een week geen problemen meer.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben alvast tevreden, Ook dat er backups genomen worden, wat ons heel wat miserie kan besparen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

 

 


Ik vind een data base van 2,5GB nog erg groot en dat kan niet blijven goed gaan zelfs als die apart staat en opgesplitst dan moet dat op termijn nog problemen geven en waarom?

 

Daar heb jij dan vast een hele goede technische onderbouwing voor.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van traagheid nog niet veel ondervonden ' zowel met andriod ' w8 en w7 werkt het goed

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...