Ga naar inhoud


Sat4all verschrikkelijk traag en vaak buiten bedrijf.


Gast Mimisiku

Aanbevolen berichten

Wat het probleem is, denk ik dat ieder zal moeten zoeken, maar denk niet, dat die nieuwe beveiliging de oorzaak is. Want twitter en facebook werken ook met S en die zijn even snel./traag hoe je het bekijkt. Maar ik ben aan het streamen, downloaden en was zelfs een tijdje geleden aan het skypen met een 10Mb/s lijntje, en sat4all kwam binnen alsof er niks aan het internet ligt. Zelfs met een ondermaatse hardware, lukt dit nog perfect  ;)

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Alleen off-topic laadt soms erg langzaam bij de eerste

benadering.

 

Als ik in een later stadium b.v. van Linux terug naar

off-topic ga dan is het gewoon net zo snel als de

andere topics.

 

Maar het is héél goed leefbaar. Vandaag was het

weer sneller dan anders. Maar meestal beduidend

trager.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen internetlijnen waar een datatap op zit duurt https langer!

Ja, mijn Qfast aansluiting wordt nu dus wel heel erg afgetapt, en dat terwijl ik altijd heel rustig ben en (vrijwel) nooit iets download van usenet. Maar ja ik hou de logfile wel weer in de gaten.

Maar nu zal het wel door de knipseldienst komen, of ze zijn tot mijn NAS doorgedrongen en bekijken daar alles even.

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Instaleer  Ccleaner om je cookies en browser geschiedenis bij het opstarten van je PC te  wissen.

Dan blijft hij lekker snel. :) 

 

En al die nutteloze balken niet installeren en vaak hebben mensen nog een rits andere add-ons mee geinstalleerd waar je ook niets aan hebt.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

kwam dit tegen op nujij.nl, mss dat dat een oorzaak kan zijn:

 

http://www.nujij.nl/internet/opnieuw-grote-landelijke-internet-storing.29955090.lynkx

VU+Solo SE OpenPli, Maxdigital Xp1000 Openpli, Technomate Tm 5402 HD M3 

ChannelMaster 180 cm met LNB Revolver voor Ku & 2x C Band,  Jaeger SMR 1224  63W - 76E

Triax 78Cm 19,2, 23,5, Deltastar Gregorian 90 cm 45W - 68,5E

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb soms problemen als ik de cookies aanvaard, dat ze telkens terugkeren om die te aanvaarden.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...