Ga naar inhoud


Franse HD zenders op Eutelsat 5w


Ehoven

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Gewoon van de stapel in je boodschappen wagentje leggen en aan de kassa afrekenen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Enkel voor de Baskische zenders ETB1 en ETB3. Als je die ook wil ontvangen, moet je een activatie aanvragen.
Heb enkel de kaartnummer correct doorgegeven, de rest niet.  Baskische zenders binnen de 48u op de fransat kaart geactiveerd.

(regels met * zijn verplicht in te vullen) http://www.mintzaira.fr/fr/outils/demande-dactivation-etb.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Enkel voor de Baskische zenders ETB1 en ETB3. Als je die ook wil ontvangen, moet je een activatie aanvragen.

Heb enkel de kaartnummer correct doorgegeven, de rest niet.  Baskische zenders binnen de 48u op de fransat kaart geactiveerd.

(regels met * zijn verplicht in te vullen) http://www.mintzaira.fr/fr/outils/demande-dactivation-etb.html

Kortom, het zal ze een Baskische worst zijn of je het echt bent en wie je bent, zolang de kaarten maar allemaal virtueel op baskisch grondgebied zijn geactiveerd. hahaha. LOL Lang leve Europa jongens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan ik ook ergens alleen de smartcard kopen?

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak er een leuk uitstapje van. Rij dwars door België naar de grensovergang bij Rijsel. Neem na de grens de eerste afslag en zie daar een hyper (en nog veel meer winkels). Hier is de wijn ruim voorradig, goed en voordelig. Nu kan je meteen zo'n Fransat kastje met kaartje in je kar leggen. Proef wat van het Franse leven en neem een goede lunch in de buurt. Weer terug thuis aangekomen sluit je de ontvanger aan op 5 west en wacht op beeld. Je kaart is nu actief. Haal de kaart uit de ontvanger en stop deze in je E2 ontvanger met b.v. pli en oscam. Zoek naar de juiste key voor je box en je geniet zo onbeperkt van een 30-tal extra TV zenders. Iedere avond rond 21 uur starten tegelijkertijd wel een film of vijf meestal met origineel geluid via de gele knop op de AB te selecteren. Het kastje zelf kan je vervolgens op de rommelzolder leggen. Dit werkt gegarandeerd, ik kijk iedere dag zo.

et9000, et7000, et4000, et5000, Synology NAS.19, 23, 28E en 5W, Multiswitch 17/8+TNT antenne. CD, TNTSat en Fransat kaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De 'Zwitserse Fransen' zitten nu op 33 oost,helaas in het nieuwe DVB-S2X,8PSK,10058,25/36

Wel nog steeds ongecodeerd.

 33 oost is vanaf 80 cm te ontvangen.

aangepast door Satneef

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

kostprijs ronboy ? De module + kaart heb je al voor 60 euro in Belgie.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak er een leuk uitstapje van. Rij dwars door België naar de grensovergang bij Rijsel. Neem na de grens de eerste afslag en zie daar een hyper (en nog veel meer winkels). Hier is de wijn ruim voorradig, goed en voordelig. Nu kan je meteen zo'n Fransat kastje met kaartje in je kar leggen. Proef wat van het Franse leven en neem een goede lunch in de buurt. Weer terug thuis aangekomen sluit je de ontvanger aan op 5 west en wacht op beeld. Je kaart is nu actief. Haal de kaart uit de ontvanger en stop deze in je E2 ontvanger met b.v. pli en oscam. Zoek naar de juiste key voor je box en je geniet zo onbeperkt van een 30-tal extra TV zenders. Iedere avond rond 21 uur starten tegelijkertijd wel een film of vijf meestal met origineel geluid via de gele knop op de AB te selecteren. Het kastje zelf kan je vervolgens op de rommelzolder leggen. Dit werkt gegarandeerd, ik kijk iedere dag zo.

Zal dit eens moeten bekijken als ik er nog eens passeer.

Mogelijk dus de wok wat uitbreiden...

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal dit eens moeten bekijken als ik er nog eens passeer.

Mogelijk dus de wok wat uitbreiden...

 

Maak er een leuk uitstapje van. Rij dwars door België naar de grensovergang bij Rijsel. Neem na de grens de eerste afslag en zie daar een hyper (en nog veel meer winkels). Hier is de wijn ruim voorradig, goed en voordelig. Nu kan je meteen zo'n Fransat kastje met kaartje in je kar leggen. Proef wat van het Franse leven en neem een goede lunch in de buurt. Weer terug thuis aangekomen sluit je de ontvanger aan op 5 west en wacht op beeld. Je kaart is nu actief. Haal de kaart uit de ontvanger en stop deze in je E2 ontvanger met b.v. pli en oscam. Zoek naar de juiste key voor je box en je geniet zo onbeperkt van een 30-tal extra TV zenders. Iedere avond rond 21 uur starten tegelijkertijd wel een film of vijf meestal met origineel geluid via de gele knop op de AB te selecteren. Het kastje zelf kan je vervolgens op de rommelzolder leggen. Dit werkt gegarandeerd, ik kijk iedere dag zo.

Ik wil geen rommel op zolder of geld uitgeven aan een zinloze ontvanger! Het activeren is inderdaad iets waarvan ik me afvraag hoe dit werkt, maar zou met de CI+ module toch ook moeten kunnen werken? Ik hoor ook berichten als zou de kaart na 21 dagen uitvallen zonder registratie op Frans adres, maar dat zou nieuw zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

De 'Zwitserse Fransen' zitten nu op 33 oost,helaas in het nieuwe DVB-S2X,8PSK,10058,25/36

Wel nog steeds ongecodeerd.

 33 oost is vanaf 80 cm te ontvangen.

Gaat slechts om 3 zenders.

Binnenkort ook te ontvangen op dreambox met de nieuwe triple tuner met DVB-S2X ondersteuning.

 

Met CrazyScan en TBS kaart.

post-37533-0-53226000-1480519128_thumb.jpg

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat de registratie betreft. Ik woon in Frankrijk en heb zowel een TNTSat als Fransat kaartje. Dat TNTSat kaartje kan je los kopen op hun site en dan sturen ze dat op. Vandaar dat ze je het adres moeten weten. De Fransat kaart zit in de doos bij de ontvanger op CI module. Je hoeft hierna niets op te sturen oid. Gewoon de kaart erin, even wachten en er komt beeld. Nu, ik weet niet of dat registratieproces werkt vanuit een E2 ontvanger, gewoon nooit geprobeerd. Ik gebruik bij voorkeur mijn E2 ontvanger omdat ik dan met slechts één AB naar programma's van alle landen kan kijken en opnemen. Dat kastje staat wel op zolder voor het geval de key niet meer werkt en ik er op moet terugvallen. De key van TNTSat veranderde iedere paar maanden dus daar ben ik maar mee gestopt.

Waar die 21 dagen van Schotelspeller vandaan komen weet ik niet. Wat wel is dat je in aanvang alle zenders te zien krijgt voor een bepaalde periode, dus ook de betaalzenders. Als je die wilt blijven zien moet je dat binnen die periode aangeven wil je voor een gereduceerd tarief in aanmerking komen. De vrije zenders blijven gewoon open.

et9000, et7000, et4000, et5000, Synology NAS.19, 23, 28E en 5W, Multiswitch 17/8+TNT antenne. CD, TNTSat en Fransat kaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat betreft die registratie. Ik heb hier in mijn hobbyruimte een prima 22" LED TV ( gecertificeerd voor Fransat ) met DVB-S2 en DVB/T/C tuner. Ik draai de schotel naar 5°W , module en kaartje in de TV en na enkele seconden beeld. Gezien ik normaal geen nood heb aan een module en kaart van Fransat , heb ontvangst in HD en FTA via DVB-T , gebruik ik deze enkel om even een Fransat kaart te activeren. Daarna kan je die eventueel gebruiken in een E2 ontvanger d.m.v. Oscam.
Die 21 dagen die Schotelspeller bedoelde is geldig voor een Fransat Pro kaart , m.a.w. indien je deze kaart wilt gebruiken voor commerciële doeleinden of in meergezinswoningen enz... Deze kaart dient dan aanvullend geactiveerd te worden na het invullen van een formulier ( met Frans adres ) via  "extranet revendeur" online
Zie bijlage.

post-37533-0-35962200-1480524278_thumb.jpg

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...