Ga naar inhoud


Amerikanen mogen Ziggo kopen


Hoeba

Aanbevolen berichten

Nou dan ben ik weg bij Ziggo, ze leveren nu nog een voortreffelijk hd signaal aan maar als ik een domme Horizon moet nemen gaat de kabel eruit. :mad:

Het zal nog wel even duren voordat Ziggo helemaal omgebatterijd is a la UPC, maar je haalt me de woorden uit de mond.

En hopelijk zijn er velen met ons, want dan zal het nieuwe bedrijf zich regelmatig flink achter de oren moeten krabben.

Echter, als ik zie wat Sky Deutschland met CI+ en verplichte winkelnering bij de Duitse vakhandel in een paar jaar tijd heeft aangericht, zie ik de voorgenomen fusie met angst en beven tegemoet.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wel een goeie zet om die ouwe coax troep aan amerikanen over te doen. Gaan we hier lekker met zijn allen snel de boel verglazen en een lange neus trekken ;)

Ben daarom blij dat we hier glasvezel hebben laten installeren. Ik doe t.z.t met je mee!

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Las net bij de NOS dat Liberty Global Ziggo mag kopen van de EU commissie, maar wel onder een paar voorwaarden.

MOGEN,,,

 

maar of ze het >nu nog< doen is een tweede kwestie

 

dat zal nog wel even duren gezien de financiële markt ontwikkelingen en onze koopkracht in de EU

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn hé die rechts liberale marktwerking, weer 20% van het personeel dat zijn baan verliest, leve de aandeelhouder.

Velen denken dat het nu goedkoper zal worden, forget it.

De 4 tot 7 euro die een kabelaansluiting mag kosten is inderdaad wat anders als het woekerbedrag wat er nu voor gevraagd wordt!

Groetjes,
Hoeba

DM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat woekerbedrag is mede veroorzaakt doordat de gemeentelijke netten, die door de burgers al afbetaald waren voor bedragen tot € 1.500 per aansluiting verkocht zijn door die nutsbedrijven.

En dat geld moet nu terug verdiend worden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees her en der dat bij verplichte hardware ze eruit gaan, en dat kan ik enkel toejuichen, maar als er geen ommekeer komt vanuit bepaalde hoeken, dan denk ik dat binnen hier en X-aantal tijd overal dichtgespijkerde hardware zal worden gebruikt.

En gaan jullie dan geen tv meer zien? of genoegen nemen met FTA satelliet?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...