Ga naar inhoud


Vanaf maandag 20 oktober is iOS8.1 uit


winwiz

Aanbevolen berichten

Updates komen gewoonlijk rond 19:00 uit hier in Nederland/België  Ikzelf heb ook (nog) een iPad "3" en daar merkte ik vanaf het begin al dat het niet vloeiend liep. Het is immers in feite een iPad 2 met een ander scherm. Al snel daarna kwam de iPad 4 die een heel stuk sneller is.  Deze "traagheid" is gewoon gebleven maar andere problemen ben ik niet tegengekomen eigenlijk

 

Ik heb, afkloppen, nog nooit een probleem gehad met de updates dus hoop dat die van vanavond ook goed gaat.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Beheerder

Alweer nieuwe batterijen nodig voor mijn magic trackpad..... dat klikken op de knop 'zoek naar updates' kost serieus stroom :D

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

iOS 8.1

 

Deze versie bevat onder andere de volgende nieuwe functies, verbeteringen en oplossingen voor problemen:

 

•  Foto's bevat nieuwe functies, verbeteringen en oplossingen voor problemen

        ◦  iCloud-fotobibliotheek is toegevoegd als bètavoorziening

        ◦  Als de iCloud-fotobibliotheek niet is ingeschakeld, bevat de app Foto's de albums 'Filmrol' en 'Mijn fotostream'

        ◦  Er verschijnt een waarschuwing als u een tijdsverloopvideo wilt gaan opnemen terwijl er nog maar weinig ruimte vrij is

  •  Berichten bevat nieuwe functies, verbeteringen en oplossingen voor problemen

        ◦  iPhone-gebruikers kunnen nu op hun iPad of Mac sms- en mms-berichten versturen en ontvangen

        ◦  Er is een probleem verholpen waarbij zoekresultaten soms niet werden weergegeven

        ◦  Er is een probleem opgelost waarbij gelezen berichten niet als gelezen werden gemarkeerd

        ◦  Er zijn problemen met groepsberichten verholpen

  •  Er zijn problemen met de werking van Wi-Fi verholpen, die zich konden voordoen bij verbinding met bepaalde basisstations

  •  Er is een probleem opgelost waarbij geen verbinding met handsfree Bluetooth-apparaten kon worden gemaakt

  •  Er zijn problemen opgelost die ertoe konden leiden dat het scherm niet langer werd gedraaid

  •  Er is een optie toegevoegd om te kiezen uit 2G-, 3G- of LTE-netwerken voor mobiel dataverkeer

  •  Er is een probleem opgelost in Safari waarbij video's soms niet werden afgespeeld 

  •  AirDrop ondersteunt nu ook Passbook-kaarten

  •  De dicteerfunctie kan nu worden ingeschakeld in de toetsenbordinstellingen, onafhankelijk van Siri

  •  HealthKit-apps hebben nu op de achtergrond toegang tot gegevens

  •  Verbeteringen en verholpen problemen in de toegankelijkheidsfuncties

        ◦  Er is een probleem opgelost waardoor begeleide toegang niet goed werkte

        ◦  Er is een probleem opgelost waarbij VoiceOver niet werkte in combinatie met toetsenborden van derden

        ◦  De stabiliteit en geluidskwaliteit zijn verbeterd bij gebruik van MFi-gehoorapparaten met de iPhone 6 en iPhone 6 Plus

        ◦  Er is een probleem opgelost met VoiceOver dat ervoor zorgde dat de toon van een telefoontoets bleef klinken totdat een ander nummer werd ingetoetst

        ◦  Gebruik van VoiceOver voor handschrift, Bluetooth-toetsenborden en brailleleesregels werkt nu betrouwbaarder

•  Er is een probleem opgelost dat het gebruik van de OS X-cachingserver voor iOS-updates verhinderde 

  •  Oplossingen voor problemen

 

Sommige functies zijn mogelijk niet in alle landen of gebieden beschikbaar.

 

Informatie over de beveiligingsaspecten van deze update vindt u op deze webpagina: 


 

 

Als je eenmaal contact hebt loopt hij ook met 22 MB/s naar binnen.

 

20:00  iPhone 5 is gedaan zonder problemen, begin nu aan de iPad 3  

20.11  Download is een stukje minder snel... dus gaat nog even duren

20:28  Het is binnen. Controle begint en daarna gaat de update zelf van start.

20.53  Ook de iPad is geupdate.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

IPad 4 en iPhones opgewaardeerd. Enige pluspunt is op de iPhone dat mijn BT oortje weer normaal werkt. Sinds 8.0 werd hij wel gedetecteerd en je kon een gesprek aannemen. Moest je alleen de boel wel handmatig op BT zetten. Irritant.. Nu gewoon weer op het knopje van het oortje drukken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog eventjes wachten, en hopelijk zijn deze een oplossing voor mij:

Er zijn problemen met de werking van Wi-Fi verholpen, die zich konden voordoen bij verbinding met bepaalde basisstations.

Met bleutooth jabra oortje en een bleutooh ontvanger van logilink waar je een koptelefoon of aan versterker kon koppelen had ik geen problemen.

Er is een probleem opgelost in Safari waarbij video's soms niet werden afgespeeld.

Hopelijk werkt bhaalu tv weer. 

Maar ik wacht wel eventjes, om te zien of die dan toch weer geen andere problemen geeft.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor, hapert nog steeds...ben je lekker aan het typen, gebeurt er 2 seconden niks, dan prrrrrrrrt, de gemiste tekens. Gelukkig vergeet hij geen tekens..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Teleurstelling :angry: , mijn problemen zijn niet opgelost, echter wel tegengekomen, dat als ik 2X op de voorste knop druk, de iconen als het ware nu schokkerig bewegen ipv een snelle beweging bij 8.0X. :(  :(  Toeval of niet, maar de mobistar app werkt ook niet meer  :(

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wordt er niet warm van. Toetsenbord op de ipad2 hapert inderdaad nog steeds. Ik heb het gevoel dat internet vaak erg traag geworden is. Facetime is vrijwel niet meer te gebruiken. Gelezen emails worden onregelmatig en spontaan verwijderd doch worden gelukkig ook bewaard op de homecomputer. De iphone voorlopig maar niet updaten. 8.0 was slecht, 8.02 was nauwelijks beter, 8.01 maar overgeslagen en 8.1 voegt ook niets toe.

Clarc-tech HD/Max225Combo/T55 met 28e-23.5e-19.2e-16e-13e-9e-7e-4.8e-1w-5w-8w-12.5w, Triax 64 voor 30w en ?? 60 voor 36e-33e

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het ergens wel fijn dat apple een keer van zijn sokkel flikkert.

Voor bezitters van het spul blijft het irritant maar nu heb ik als "techneut" tenminste een stuk hout om die apple fanboys in de nek te slaan als ze weer lopen te brallen over hoe goed apple wel niet is.

 

Het is nu eenmaal erg lastig goede firmware te schrijven die foutloos werkt voor "alles"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...