Ga naar inhoud


Instellingen weg na herstart Twonky Server


waterpas

Aanbevolen berichten

Ik lees nu pas Tonski's reactie (2 jaar :crazy: )op een oud topic, inmiddels draait de NAS 24/7 en het probleem is opgelost. Ik kijk wel uit naar een nieuwe NAS met Raid 1 voor een kopie als zekerheid. 

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


ja fijn dat het nu 100% functioneert, maar je laat toch wel een paar vragen van destijds liggen...!

 

welke QNAP model heeft waterpas nu ?

heb je toen gekeken naar die twee mediaspelers ?

onder het nieuwe QTS 4.2.2 is het voor bijna alle modellen mooier geworden qua app's => heb je je firmware ook geupgrade?

 

ciao ciao

Eternal Alexander

Vangelis

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een Qnap 119 P+, eenvoudig en tot nu toe toereikend, maar zoals ik al eerder meldde, ik kijk uit naar een 2 Bay NAS. Kiezen tussen een Synology een Qnap of een Asustor,die laatste komt er goed uit bij hardware.info

aangepast door waterpas
In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie, ik ga dat nog eens goed bekijken.

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...