Ga naar inhoud


Meer zenders met Familie HD-Light pakket.


Sprietje

Aanbevolen berichten

Wie kan mij zeggen wat het verschil is tussen familie HD light en familie HD .

Volgens mij heb ik juist dezelfde zenders als familie HD

 

Dank aan jullie voor hier wijs uit te raken ;-)

De enige zender die ik een tijdje gehad heb in de overgangsperiode naar het Familie HD light pakket en die ik nu mis in dit pakket is Brava. Naast Brava verdween indertijd na de overgangsperiode ook Eurosport 2, maar die is inmiddels weer terug. Verschil met Familie HD is dus m.i. alleen Brava.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik denk dat familie light nog wordt afgeschaft.

Brava erbij en prijsverhoging naar € 19, 95/ maand.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bezit geen auto, boot en rook ook niet... Mijn enige luxe is de satelliet ontvangst met het Mega, Super Duper Top HD ++ pakket. Geen gezeur van wegvallende of bijkomende zenders :) :) oké, klein steekje onder de gordel...

 

Luxe is alleen luxe als je het als luxe ervaart. Iemand die een sporthater is en ook geen zin heeft in Amerikaanse simplistische rommel en dan bovendien niet geconcentreerd genoeg kijkt om met alle programma-onderbrekende reclame om te kunnen gaan zoals bij de commerciëlen heeft aan jouw "steekje onder water" echt helemaal niets. Ik zou best geld over hebben voor een zenderpakket waar ik inderdaad dagelijks of in elk geval regelmatig naar zou kijken, maar dan spreek ik over dingen als Nederland24, de drie RTBF zenders uit Wallonië en nog zo wat zenders. Ik groeide als Brabander op met de RTB, had er ook wat favoriete programma's waar ik naar keek en mis het eigenlijk best wel dat daar tegenwoordig op geen enkele legale manier meer aan te komen is.

aangepast door paulvr

speciale interesse: C-Band

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat familie light nog wordt afgeschaft.

Brava erbij en prijsverhoging naar € 19, 95/ maand.

 

Ik heb zo'n gevoel dat je dat of nog veel meer via de kabel niet alleen voor eenzelfde prijs krijgt maar dan ook nog zonder het ongemak van eigen schotelonderhoud en wegvallende beelden bij te zwaar weer. Bij een van mijn dochters in Rotterdam zag ik dat ze daar zelfs een zender uit Curaçao in hun kabel-aanbod hadden zitten!

speciale interesse: C-Band

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 maanden later...

De prijs van het Familie HD pakket wordt per 1 januari 2016 verhoogd naar 21,95 per maand. 

Een verschil van 4 euro per maand met het Basis HD pakket. 

 

Op dit moment zijn de extra zenders ten opzichte van het Basispakket: Edge Sport, Food Network HD, Travel Channel HD, The Qyou HD, Animal Planet, AT 5 , Boomerang, Cartoon Network, Duck TV, NPO Doc, NPO Politiek/Best, Nostalgienet, Jim Jam, L1 Limburg, Mezzo, TV West, NPO Zapp/Humor, Crime & Investigation, Omroep Brabant, 13thStreet, RTL Lounge, Fox Life, ID en Fine Living.

 

Iedereen kan voor zichzelf beoordelen of deze zenders een meerprijs van 4 euro per maand waard zijn.   

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Even een kanttekening bij EUROSPORT 2 HD, deze wordt dus in HD weergegeven met NL EPG,

maar NL geluid is afgeschakeld en alleen in het Engels.

Wil je wel NL geluid, dan moet je naar EUROSPORT SD op Astra 1; 12722 H 23500 2/3 Sid: 12899.

Laatste is hier in Anamur Turkije, niet de gehele dag blok vrij te ontvangen.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een kanttekening bij EUROSPORT 2 HD, deze wordt dus in HD weergegeven met NL EPG,

maar NL geluid is afgeschakeld en alleen in het Engels.

Wil je wel NL geluid, dan moet je naar EUROSPORT SD op Astra 1; 12722 H 23500 2/3 Sid: 12899.

Laatste is hier in Anamur Turkije, niet de gehele dag blok vrij te ontvangen.

Programmering van Eurosport2 HD is niet altijd hetzelfde als die van Eurosport2 SD.

O.a. Bundesliga voetbal zie je wel op de hd versie en niet op de sd versie.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Programmering van Eurosport2 HD is niet altijd hetzelfde als die van Eurosport2 SD.

O.a. Bundesliga voetbal zie je wel op de hd versie en niet op de sd versie.

 

 

OK, ja ik ben niet zo'n sportliefhebber en daarom kon ik dit niet weten.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...