Ga naar inhoud


UPC zenders op een Enigma2 ontvanger?


lujo

Aanbevolen berichten

Ondanks dat er ooit ergens een bericht was, dat Europa een regelgeving ging invoeren, dat een abonnee met weinig kosten zou moeten kunnen overschakelen naar een andere provider.

Maar Europa kan het waarschijnlijk niet op tegen de bonzen van de auteursrechten maffia, de aanbieders en hun content providers.

Alhoewel je bij velen het materiaal kan huren, waaruit ze dan kunnen concluderen, dat de omschakeling naar een andere provider dan toch weer goedkoop is.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 maanden later...

Ik weet dat het bij Ziggo geen enkel probleem is aangezien die een losse kaartje leveren die je in een Enigma2 ontvanger kan gebruiken.

 

Ik ben benieuwd of dit bij UPC ook mogelijk is en hoe?

 

Dus of er mogelijkheid bestaat om een losse kaartje bij UPC te bestellen of op een andere legale manier UPC op een Enigma2 ontvanger te kijken?

 

Inmiddels is de Irdeto codering ook actief geworden op de vm. UPC netwerken en als je aan een werkende oude Ziggo-kaart kan komen kan je die wel gebruiken in een Enigma2 ontvanger.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...