Ga naar inhoud


Microsoft lanceert derde bèta van Windows 10


winwiz

Aanbevolen berichten

Microsoft heeft een derde bètaversie van de Windows 10 Technical Preview uitgebracht. De bèta draagt buildnummer 9879, de grootste vernieuwing is dat gebruikers de mogelijkheid hebben om de Zoek- en Multitask-knoppen van de taakbalk te kunnen verwijderen.

 

http://www.techzine.nl/nieuws/39941/microsoft-lanceert-derde-beta-van-windows-10-a.html

 

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Terwijl ze druk bezig zijn, met windows 10, ga ik van windows 8.0 naar 7. Die bleutootch is niet echt handig bij 8.0.

Misschien weer beter bij 10.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Terwijl ze druk bezig zijn, met windows 10, ga ik van windows 8.0 naar 7. Die bleutootch is niet echt handig bij 8.0.

Misschien weer beter bij 10.

Bedoel je nu dat je 8.0 gebruikt i.p.v. 8.1?

Zo ja, dan zou ik toch eerst even 8.1 proberen want die presteert beter en daar zijn de nieuwste drivers in verwerkt.

Wellicht is daarmee jouw Bluetooth probleem opgelost, wat het ook mag zijn.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, ik draai op windows 7.0 alles werkt nu, maar ik heb de indruk dat die trager gaat zie mijn ander topic geen geluid.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je schreef eerder dat je je beklaagde over het feit dat je steeds software updates krijgt voor allerlei apparaten.

Ik heb toch echt de indruk dat je 8.0 gebruikt hebt,

 

Sschien een administratief probleempje waardoor je niet 8.1 hebt geïnstalleerd?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had geen probleempje, maar zag dat er bijna geen drivers waren voor windows 8.1.

Daarom terug naar windows 7.0.

Zie http://support.lenovo.com/us/en/products/laptops-and-netbooks/thinkpad-r-series-laptops/thinkpad-r61ien selecteer dan het os.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

De fabrikant levert dan misschien geen drivers, maar die zijn er echt wel. Gewoon naar de fabrikant van de chip/het onderdeel. Trouwens zal 95% al correct worden herkent door Windows zelf en heb je geen extra drivers meer nodig. 8.1 gaat overigens beter met oudere hardware om dan 8.0 hoewel er uiteraard uitzonderingen zijn... Maar we gaan offtopic.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ja, en loopt erg stabiel.... Het is niet aan te bevelen om het als hoofd OS te gaan gebruiken, maar installeren op een oude laptop voor erbij is zeker aan te bevelen.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

ik heb er een dagje mee gewerkt op mijn test laptopje en dat ging prima. Wat Winwiz zegt, stabiliteit viel mij niet tegen.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Heb de Technical Preview gisteren op mijn oude Acer TravelMate 6465WLMI geïnstalleerd en die loopt probleemloos.

De responstijden zijn mede dank zij de geïnstalleerde Samsung EVO 256 SSD behoorlijk snel.

Opstarttijd vanuit UIT-stand tot het Inlogscherm is 30 seconden waarvan 15 seconden alleen nodig voor het opstarten van de BIOS.

Intussen een 20-tal uiteenlopende programma's geïnstalleerd en dat ging ook zonder een enkel probleem.

 

Nu zag ik echter dat ik de Build 9841 had geïnstalleerd en niet Build 9879 zoals nu beschikbaar.

Mijn vraag is dan ook, kan ik de Build 9879 alsnog eroverheen installeren of moet ik opnieuw een DVD branden en alles volledig opnieuw installeren?

 

N.B.

Kan de vraag al zelf beantwoorden, namelijk :

 

The new build of Windows 10 is easy enough to get hold of; Simply navigate to PC Settings > Update and recovery > Preview builds. Here, simply click on the Check Now button and you’ll be presented with the latest build. Keep in mind, the download is rather huge, coming in at around 2 – 2.5GB, depending on the version you’re already using.

aangepast door Jürgen

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...