Ga naar inhoud


Vlaamse publieke zenders bij alle abonnementen canaldigitaal


astro iris

Aanbevolen berichten

Zoals ik in post 17 van dit draadje heb geschreven, heb ik het ontbreken van Vlaamse zenders in het STBP voorgelegd aan het Commissariaat van de media. Vandaag heb ik het volgende antwoord ontvangen:

 

Geachte heer, mevrouw Xxxxxxxxxxxx,

 

In reactie op uw vraag kan ik u als volgt mededelen. Mede naar aanleiding van uw klacht hebben wij informatie opgevraagd bij CanalDigitaal. CanalDigitaal heeft aan dit informatieverzoek voldaan. Op het pakket van CanalDigitaal is de overgangsregeling van toepassing. Dit omdat er sprake is van een zogenoemd ‘klein’ pakket. In zo’n pakket hoeven tot oktober 2017 de Vlaamse zenders niet te worden doorgegeven.

 

Ik hoop uw vraag hiermee voldoende te hebben beantwoord.

 

Met vriendelijke groet,

 

Commissariaat voor de Media

 

Het antwoord is duidelijk: geen Vlaamse zenders in STBP.

KPN Box 12 glasvezel

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

<knip>

Op het pakket van CanalDigitaal is de overgangsregeling van toepassing. Dit omdat er sprake is van een zogenoemd ‘klein’ pakket. In zo’n pakket hoeven tot oktober 2017 de Vlaamse zenders niet te worden doorgegeven.

 

Commissariaat voor de Media

 

Laat ik beginnen met vast te stellen dat het Commissariaat voor de Media blijkbaar het antwoord op hun vraag aan CDS quote.

 

Eerder in deze draad word gesteld dat het zou gelden voor pakketten die voor of tot ergens in 2012 zijn afgesloten.

En hierboven word gesteld dat het om een zogenoemd "klein pakket" zou gaan.

Goed, het is eigenlijk het antwoord van CDS en die zullen hun klanten beslist niet wijzer willen maken dan ze al zijn, ... "klein" pakket, wat is dat nu voor definitie.

Ik hoop dat de datum toch ook nog van toepassing is want ik heb nu bovenop het stbp het hd pakket maar daarbij nog het themapakket en afgesloten in 2014.

Als ik de boel zou moeten inwisselen tegen het hd light pakket, ga ik toch 15 euro betalen of flink wat zenders missen.

iconcerts, npo doc mezzo en zo nog een en ander.

Als ze me verplicht over laten stappenj naar een duurder pakket zonder dat ik daar extra zenders voor ga krijgen kan ik ze op voorhand zeggen dat ze de boom in kunnen.

Jaarlijkse prijsverhogingen is al meer dan genoeg.

aangepast door mietde

You cannot ignore that member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens het forum van canaldigitaal gaan abonnees die nu STBP+HDpakket hebben er op vooruit. De STBP kijkers betalen vanaf 1 januari €90+12*€5=€150,- per jaar en als ze gebruik maken van het aanbod voor omzetten van STB naar Basis wordt dat €120,- per jaar.

 

Hoe dat uitpakt met het voormalige themapakket is natuurlijk een ander verhaal, evenals hoe lang de prijs een tientje per maand is, want het is een jaarcontract.

 

Een 'klein' pakket is vermoedelijk een pakket wat niet voldoet aan de nieuwe mediawet die tenminste 30 zenders eist.

 

Aangezien de einddatum van het STB pakket bekend is zul je voor die tijd, 1 april 2016 , een keuze moeten maken.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens het forum van canaldigitaal gaan abonnees die nu STBP+HDpakket hebben er op vooruit. De STBP kijkers betalen vanaf 1 januari €90+12*€5=€150,- per jaar en als ze gebruik maken van het aanbod voor omzetten van STB naar Basis wordt dat €120,- per jaar.

Zeker weten dat ze niet het HD light/HD actiepakket bedoelen?

Deze kost nl. €9,95 per maand.

Anders is BasisHD voor €10 per maand geen slechte deal.

 

Een 'klein' pakket is vermoedelijk een pakket wat niet voldoet aan de nieuwe mediawet die tenminste 30 zenders eist.

 

Het HD-light/HD-actiepakket had ook maar 15 TV-zenders en toch hebben ze Canvas en Ketnet toegevoegd.

Dus m.i. heeft het eerder te maken dat het HD-lightpakket nog maar bestaat sinds 2013.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...