Ga naar inhoud


VU SOLO SE voor TVV prepareren


Jürgen

Aanbevolen berichten

Een hele goede en vooral terechte waarschuwing / reactie.

Uiteraard hebben wij vooraf hierover uitgebreid over gesproken.

 

Deze Belg komt al jaren op dezelfde Spaanse camping waar ik overwinter en ook hij verblijft hier in bijna dezelfde periode als ik.

Ook al zou ik even niet op de camping zijn, via mail of Skype kun je de meeste problemen wel op afstand oplossen.

Heb dit al meerdere malen gedaan.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites


Helemaal mee eens Cees!

Maar de campinggenoot kan ook niet overweg met een M7 ontvanger dus wat moet je dan nog?

Toch maar een enigma boxjes, alle update mogelijkheden uitschakelen?!

Zelfs dan kunnen ze de boel nog verknoeien.

Ik heb nergens geschreven dat de campinggenoot niet met de M7 overweg kan maar dat hij het er helemaal mee heeft gehad.

Hoofdzakelijk waren het technische problemen zoals regelmatig herstart e.d.

 

Het is zeker geen Digibeet maar heeft alleen geen ervaring met Linux ontvangers maar dat zal die wel (willen) leren.

 

....en dan heeft die natuurlijk ook nog dit forum ter beschikking.

aangepast door Jürgen

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Mooi Jürgen, dat je het onderhoudsprobleem al had gerealiseerd en dat erover gesproken is..

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog even een vraag over de optie Fastscan in VTI of OpenPli.

 

Als ik op mijn SOLO2 met een CD smartcard in VTI of OpenPli de optie FastScan gebruik dan worden de CD kanalen al dan niet in SD / HD in de CD volgorde ingeladen.

 

Als ik er nu een TVV smartcard in de ontvanger plaats en ik gebruik eveneens de optie Fastscan, worden dan de TVV kanalen in de juiste volgorde ingeladen of kun je deze optie dan niet gebruiken?

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even voor de goede orde:

 

De Vu Solo SE heeft op dit moment nog geen openpli ondersteuning. Ik las zojuist wel dat er een stap vooruit gemaakt is met de fabrikant in het officiele ondersteuningsproces. Dat is goed nieuws voor alle VU+ boxen dunkt mij.

Maar totdat de Solo SE officiele ondersteuning status heeft komt er dus geen openpli image voor uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat had ik ook al gelezen maar VTI ondersteunt deze box wel.

Dat mijn voorkeur naar OpenPLI uitgaat is weer een ander verhaal.

 

Volgens mij maakt de optie FastScan geen verschil of die nu in VTI of OpenPli wordt opgestart.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...