Ga naar inhoud


Nederlandse zenders doen het opeens niet meer


mr-fresh

Aanbevolen berichten

Ik denk dat hij helemaal geen hoofdkaart heeft! Waarschijnlijk via via gekregen (Marktplaats o.i.d.). Hoofdkaart eigenaar is misschien afgesloten en daarbij de "multiroom" kaart dus ook..

Link naar reactie
Delen op andere sites


En volgens mij werkt heractivatie niet op een Matrix Revolutions (gewone updates wel). Beste is dat hij naar een kennis/vriend/buurman gaat die een origineel CDS bakje heeft of een officiele CDS Common Interface. Daar de kaart instoppen en een heractivatie aanvragen. Op SBS6 afstemmen en dan kijken wat er gebeurt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 opties.

Eigenaar hoofd kaart aanspreken. Wellicht dat hij is afgesloten wegens betalingsachterstand. Of heeft hij het abonnement opgezegd. Is de eigenaar onbekend of onwillig.

 

Abonnement aanvragen bij Canal Digitaal.

Houd wel rekening dat dat flink kost (waarschijnlijk veel meer dan dat je voor je schaduw kaart betaalt).

Ik ben overigens geïnteresseerd in je oude multirompsboot kaart. Spaar smartcards en die heb ik niet. Heb overigens een seca3 kaart voor je ter overname. Kun je met contract op jouw naam zetten. Scheelt weer €69

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reactie, maar de eigenaar heb ik gesproken en hij zei dat het abonnement gewoon doorloopt. Dus dat vind ik vreemd dat hij het bij mij opeens niet meer doet. En om zelf een abonnement af te sluiten is ook geen optie, omdat ik hier tijdelijk verblijf. 

 

Is het daarom een optie om deze CI module te kopen?:  Commerciële link verwijderd, foto toegevoegd

post-30958-0-89947300-1416305124.jpg

aangepast door Johan45
Commerciële link verwijderd, foto toegevoegd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet TS wel zeker dat die signaal heeft van de schotel want de melding geen signaal duidt er toch op dat je geen ontvangst hebt en dan kun je wel een paar duitsers ontvangen maar dat wil nog niet zeggen dat je de rest ontvangt.

 

kortom kijk eerst is naar je signaal waardes op de NL zenders.

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe nog even een test zoals Codx aangeeft. Kijk of je op de NL zenders daadwerkelijk signaal hebt! Zie ook mijn eerdere post.

 

De matrix revolutions doet wel de upgrades maar geen heractivatie. Hangt ook af van de gebruikte UCAS. 3.0 of 3.1

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Er is een verschil tussen cardsharing en abonnement sharing.

 

Bij abonnement sharing vraag jij een 2e kaart aan en leent die uit aan bijvoorbeeld je buurman.

Je deelt de kosten en hebt daaruit voordeel.

 

Ondertussen is Canaldigitaal mede om die reden bezig elke bezitter van een 2e kaart te behandelen als een abonnement sharer en het aantal te ontvangen kanalen te beperken tegen een steeds hoger wordende maandelijkse vergoeding van de 2e kaart.

 

Een gevalletje van de kwaden, die het voor de goeden verpesten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...