Ga naar inhoud


Ome Merde wil op vakantie :)


Ome Merde

Aanbevolen berichten


  • Moderator

je verdient het om te winnen nonkel! Helaas heb ik ook geen facebook, anders had je mijn like zeker gehad.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onverwachts hartverwarmend om te zien dat ik niet de enige ben die zich verre houdt van (a)-sociale media zoals facebook en twitter. Teveel aso gedoe, teveel gespioneer, teveel mobbingslachtoffers om er ooit iets mee te maken te willen hebben!

Ik gebruik meestal fb, voor het oplossen van problemen, omdat

1. Bepaalde bedrijven enkel een oplossing geven via die weg (eigenlijk beschamend).

2. Bepaalde problemen van bedrijven, beter opgelost geraken dan door een call center.

Schrijf nooit iets prive op. ik plaats nooit zaken op van bijeenkomsten van gelijk welke aard dan ook.

Maar als je dan ziet dat personen ieder maaltijd die ze bereiden die er op post, of die ieder kiekje die ze maken met hun (klein)kind erop plaatsen, dan zeg ik ja, waarom?

Als er dan zéér uitzonderlijk iets op moet van foto, dan zijn alle personen op de foto onherkenbaar gemaakt, maar ik meen ooit één dergelijke foto te hebben geplaatst.

Goeie instellingen, en deze af en toe controleren is een must. Bvb kunnen geen vrienden, mijn vrienden normaal niet zien.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat mij betreft, jammer voor die bedrijven (of voor mij) maar ik begin er niet aan. Hoewel, moet je trouwens lid van die club zijn om er iets op te kunnen lezen wat een bedrijf verkondigt? ik heb het nog nooit geprobeerd.

 

Wat ik het meest krankzinnige vind is het gedrag van de omroepen. Krijg je eerst een heel programma over de verwerpelijkheid van facebook, hoe je gegevens er niet veilig zijn, hoe de Amerikaanse en ook de Nederlandse geheime dienst alles wat je daar over jezelf prijsgeeft voor de rest van je leven zou opslaan, dat je daar dus maar beter helemaal niets mee te maken kunt hebben in belang van je eigen privacy en veiligheid, enz. enz. ... En als je dat op dat programma wilt reageren moet je niet denken dat je gewoon even een mailtje naar de redactie kunt sturen, welnee, je kunt alleen reageren via... juist!...facebook of twitter!!!  Kan het nog achterlijker? Die lui luisteren nog niet eens naar zichzelf, laat staan dat het ze interesseert wat hun publiek te melden heeft.

speciale interesse: C-Band

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...