Ga naar inhoud


Home sharing OSCAM


Gast Mimisiku

Aanbevolen berichten


Ja zag het ook.. Was niet de bedoeling... Was op laptop die ik bijna nooit gebruik.. Stond daar schijnbaar standaard aan.. Heb ze getest met mijn TVV kaart. Alleen BVN en Infokanaal niet gedaan. Hebben ook geen CAID...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de compleetheid even een oscam.srvid en oscam.services gemaakt voor Canal Digitaal. De bestanden zijn niet echt nodig voor de decodering maar geven de leesbare naam van het kanaal wat je aan het kijken bent in de webinterface.

Maak meestal gebruik van deze site om up to date te blijven met de srvid & services.

VU+ Zero & VU+ Solo2 - VTi 11.x  Unstable Oscam 11xxxx  MacBook Pro Ubuntu 16.04LTS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, die site was me al aangegeven. Maar een beetje "elbow grease" kan natuurlijk geen kwaad! Hoef niks in de schoot geworpen te krijgen. Zelf doen/ontdekken leert immers een stuk sneller.. Maar natuurlijk bedankt voor het meedenken..

 

Nu nog een manier om mijn picons van ocram om te zetten naar oscam picons. Heb via het web wel een converter gevonden. Gaat alleen een hele klus worden om al die .png naar .pn om te zetten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben nu bezig om voor Canal Digitaal en TVVlaanderen de oscam picons te maken. Bloody Hell! Fikse klus.. Heb de lijst bijna compleet masr mis een aantal zenderlogo's in png formaat.. Iemand die me er een paar heeft?

 

Fine Living

Food Network

Sport 1 Voetbal

Sport 1 Golf

 

Bij alle gecodeerde kanalen krijg ik nu keurig de picons te zien, maar de regionalen niet... Op zich niet raar omdat ze geen CAID hebben. het ene moment hebben ze wél een 0100_xxxx danwel een FFFE:xxxx. Hoe zorg ik ervoor dat ze in de webif toch weergegeven worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb de meeste CDS en TVV NED kanalen omgezet in picons. Enige die ik nog mis is die van EDGE. In elk geval is hier vast de collectie. Heeft niet veel 'nut'maar is een leuke gimmick voor de WebIF van OSCam. Voor wie het leuk vind...

 

(Positief) commentaar altijd welkom.. Lokatie mag je zelf aangeven in de OScam WebIF configuratie.

 

Voor mij gewoon om me in OScam te verdiepen. Ter leering ende vermaeck dus...

 

 

oscam_picons.rar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een vraagje over de OSCam WebIF. Als ik aan het opnemen ben en de OSCam webif open zie ik het picon van het programma wat opgenomen wordt. M.a.w. Hij geeft de status van 1 tuner weer. Is er een mogelijkheid om de status van alle tuners weer te geven? Gewoon voor het leuke?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De logging geeft uiteraard keurig aan dat beide prima worden gedecodeerd. Beeld en opname werken immers prima. Waar het mij om gaat is dat in de OScam WebIFdeze optie ook mogelijk is. Zoiets als show.picon.station(nimA) en show.picon.station(nimB)..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...