Ga naar inhoud


Home sharing OSCAM


Gast Mimisiku

Aanbevolen berichten


  • 1 maand later...

Een wachtwoord. 

Ik had het pas de 2e keer goed :D

Hallo martjeB zou je mij dat WW kunnen verraden, ik heb nl al meer dan 25 keer geprobeerd maar kom er niet op  :crazy:

 

ps. dit gaat over het bestand "OSCam Services Canal Digitaal en TVVlaanderen.rar"

Groeten Jan

Et10000 & VU Solo2 OpenPLI 7 R
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo martjeB zou je mij dat WW kunnen verraden, ik heb nl al meer dan 25 keer geprobeerd maar kom er niet op  :crazy:

 

ps. dit gaat over het bestand "OSCam Services Canal Digitaal en TVVlaanderen.rar"

 

Dat zou dan beter aan diegene kunnen vragen die het rarbestand beveiligd heeft met een wachtwoord, oftewel Mimisiku. Ik heb er trouwens ook 2 keer over gedaan. Eerst de naam van uploader en daarna de naam van dit forum. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
  • 3 weken later...

Hallo

 

Kan iemand mij precies uitleggen hoe ik mij kaart kan sharen van mijn solo2 naar de solo beide gebruiken oscam.

 

Met het hierboven geschreven kom ik er niet uit.

 

Een uitleg in stappen zou mij meer helpen.

 

Dat staat hier en op vele andere plekken op dit forum toch echt goed beschreven.

In plaats van iemand een complete tutorial voor je te laten schrijven is het misschien handiger om eerst te vertellen wat je allemaal al geprobeerd hebt en hoever je nu bent.

Post ook je configuratie bestanden van je server (solo2) en client (solo) ontvangers, dan kunnen we wat gerichter kijken 

VU+ Solo2,

VTI

Visiosat BIG Bisat met Alps op 28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E; 5E; 1W; 5W; 15W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...