Ga naar inhoud


NOS doet geen bod op de Champions Leage 2015-2018


Alex1970

Aanbevolen berichten

Alle main feeds (EBU) van de CL en EL matchen zitten op de 7°E en 10°E. Zijn allemaal wel gecodeerd met een BISS key , maar gelukkig is dit voor alle matchen dezelfde key.

Persoonlijk heb ik een ontzettende hekel aan die  tv - commentatoren , in welke taal dan ook . Bovendien ben ik ook verlost van al dat reclame gedoe.

Ik bekijk de gewenste match die ik wil volgen enkel met de stadiongeluiden. Zoveel leuker en gezelliger met de commentaren van mijn zonen erbij. :)

 

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Voetbal moet altijd betaald worden, maar bij de commerciëlen is het een eigen keuze. Bij de publieke omroep heb je echter geen keuze: betalen zul je, ook al haat je voetbal of de NPO programma's in het algemeen.

Wie denk je dat (uiteindelijk) de programma's van de commerciëlen betaald?

Pas als het door Fox Sports of Sport1 wordt gekocht is het puur de abonnee die ervoor betaald.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie denk je dat (uiteindelijk) de programma's van de commerciëlen betaald?

Pas als het door Fox Sports of Sport1 wordt gekocht is het puur de abonnee die ervoor betaald.

 

Klopt Alex.

De commerciëlen betalen dit uit de reclame opbrengsten die door de consument, en dat zijn wij allemaal, betaald worden.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat vind ik toch wat anders dan dat het uit belastingsgeld komt. Je betaalt nu eenmaal voor het adverteren van producten, of het nu via TV-spotjes rond de CL is of op andere manieren.

 

Ik ben een voetballiefhebber en vind de NOS veel beter in verslaggeving dan SBS, maar ik zie niet waarom zo'n mega-commercieel circus op kosten van de belastingbetaler op de publieke omroep moet komen. Dus ondanks dat ik het jammer vind dat het niet meer bij de NOS zit, vind ik het wel terecht. En wil je SBS niet, dan kan je nog altijd een abonnement op Sport 1 (of Fox, volgens mij zijn die rechten nog niet bekendgemaakt) nemen.

aangepast door Marten
Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien de rechten bij SBS liggen heb je geen tweede keus zoals Sport1 of Fox.

De rechten worden dan betaalt uit reclame opbrengsten die door consumenten betaald worden.

Vrije keus om mee te betalen is er dan niet, verschilt dus niets ten opzichte van de publieke omroepen.

De gelden worden gewoon door ons allemaal opgehoest.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Niet helemaal,je kan er altijd voor kiezen de artikelen welke gepromoot worden tijdens de uitzendingen van de wedstrijden links te laten liggen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dus wanneer je die artikelen net meer koopt..........

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja meer verkoop meer inkomsten. Maar al eens een avondje reclame verzamelt? en dan kijken hoeveel je van die reclame dan koopt? Ik persoonlijk niets of weinig, maar ik spreek voor mezelf. Maar we wijken af, tijdens het voetbal op SBS6 (buiten de rust) zal er wel geen reclame te zien zijn.(hoop ik)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik kijk de F1 alleen nog op de BBC, op RTL valt er door de reclame onderbrekingen niet meer naar te kijken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet helemaal,je kan er altijd voor kiezen de artikelen welke gepromoot worden tijdens de uitzendingen van de wedstrijden links te laten liggen.

 

Zo werkt het niet cees.

Bedrijven werken met een reclame budget, een x aantal procenten van de omzet.

Je kan nog zo goed je best doen maar ook jij betaald mee net zoals iedereen.

Of je nu via de belastingen mee betaald als de publieke zenders de rechten betalen of de commerciëlen, het maakt geen verschil.

Je denkt toch niet dat het voor jou nu gratis is.

Alleen als je niet meer consumeert betaal je niet meer mee. ..

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wanneer ik de producten niet aanschaf zal ik ook niet bijdragen aan hun omzet en aan het reclame budget.

Op het moment dat een bedrijf mails krijgt van gebruikers dat ze zich storen aan de manier hoe de reclame tijdens een uitzending opgedrongen wordt en dat dit de reden is dat men het artikel niet meer zal aanschaffen om die reden wil ik wel eens zien wat er gaat gebeuren.

 

Kijk eens naar AH en de opschudding rond Zwarte Piet, ze wisten niet hoe snel ze ZP weer in ere moesten herstellen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...