Ga naar inhoud


NOS doet geen bod op de Champions Leage 2015-2018


Alex1970

Aanbevolen berichten


  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Schei toch uit Johan45... sinds wanneer maken ze reclame voor huismerken van supermarkten? Koop je toch die pot knakworsten van het onderste schap ipv dat herkenbare potje op ooghoogte?

 

Ik kan me trouwens echt niet heugen dat ik ooit nav een reclame bepaalde producten of diensten heb afgenomen.

Maar goed, ik zal wel weer een heel speciaal geval zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of je apart ben mag je van mij zelf bepalen. Ik ken je niet goed genoeg.

Maar ook jij betaald mee aan de voetbal rechten bij SBS.

Schei nu alsjeblieft uit met te ontkennen dat je een consument bent.

Aan reclame valt niet te ontkomen of je moet in een kartonnen doos wonen.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kijk de F1 alleen nog op de BBC, op RTL valt er door de reclame onderbrekingen niet meer naar te kijken.

RTL Nederland heeft al jaren de rechten niet meer.

Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat klopt, maar al eens recent de F1 proberen te kijken bij RTL Duitsland?

Een paar keer tijdens de uitzending verdwijnt de wedstrijd en proberen aanbieders hun waren te slijten.

De BBC laat de door hun uitgezonden wedstrijden tenminste zonder onderbrekingen zien.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja meer verkoop meer inkomsten. Maar al eens een avondje reclame verzamelt? en dan kijken hoeveel je van die reclame dan koopt? Ik persoonlijk niets of weinig, maar ik spreek voor mezelf. Maar we wijken af, tijdens het voetbal op SBS6 (buiten de rust) zal er wel geen reclame te zien zijn.(hoop ik)

Ach, het kan allemaal nog gekker. Ik heb op een buitenlandse zender (ik meen Turks) nog wel eens een flitsreclame (1 à 2 seconden) gezien zodra het spel even stillag.

Maar qua reclame zal er niet veel veranderen. Bij de NPO is het ook al reclame voor en na de wedstrijd en tijdens de rust.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer ik de producten niet aanschaf zal ik ook niet bijdragen aan hun omzet en aan het reclame budget.

 

Tja, die simplistische manier van denken is ons ingeprent. Maar niets is minder waar. JIJ betaalt voor HUN infrastructuur omdat zij vrijwel alle belastingen kunnen omzeilen via belastingaftrekbare reclamebudgetten. Waarom denk je dat 14 van de 16 Nederlandse multinationals letterlijk geen dubbeltje belasting betalen? We betalen ons scheel om te compenseren voor de belastingen die zij hadden moeten betalen op de honderden miljoenen winst die ze maken. Nog afgezien van de scheeftrekking van de markt want nieuwkomers hebben geen kans tegen zoveel door onze overheid gesubsidieerd reclamebudget van de grote jongens.

speciale interesse: C-Band

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je vergist je, ik niet. ;)

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klopt, maar al eens recent de F1 proberen te kijken bij RTL Duitsland?

Een paar keer tijdens de uitzending verdwijnt de wedstrijd en proberen aanbieders hun waren te slijten.

De BBC laat de door hun uitgezonden wedstrijden tenminste zonder onderbrekingen zien.

Appels en peren. RTL Duitsland is een commerciale zender en de BBC wordt compleet betaald door de Engelse belastingbetaler.

 

Geniet nog maar van de F1 op de BBC, want ik vrees dat bij het nieuwe contract alles bij Sky zit.

Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925

Link naar reactie
Delen op andere sites

Appels en peren. RTL Duitsland is een commerciale zender en de BBC wordt compleet betaald door de Engelse belastingbetaler.

 

Geniet nog maar van de F1 op de BBC, want ik vrees dat bij het nieuwe contract alles bij Sky zit.

 

Vanaf het moment dat Bernard Charles Ecclestone de F1 achter de decoder kreeg heb ik niet meer naar de F1 gekeken. En wat het voetballen betreft mogen ze wel eens gaan bekijken hoeveel voelbal liefhebbers er nog zijn per hoofd van de bevolking waarop de subsidie gebaseerd is. Na die berekining per gemeente de minder geld naar de voetbalclub.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 SBS6 heeft de rechten voor het Champion Leage voetbal vanaf 2015 tot 2018 ( bericht Bron: Totaal TV ).

Mooi zo, weg met door de NPO betaald voetbal op tv.

Persoonlijk maak ik alleen een uitzondering voor ons nationale elftal en dan in de wet vastgelegd en zo ook niet betalen voor de uitzendrechten.

Er word door de samenleving al genoeg betaald voor commercieel voetbal, willen we meer of minder commercieel voetbal bij de NPO...

:P

aangepast door mietde

You cannot ignore that member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...