Ga naar inhoud


Xpicons 220x132 transparant tbv Ziggo pakket met handleiding


PaulSlap

Aanbevolen berichten

dat zullen dan wel de 2 testkanalen zijn die nu actief in de ziggo lijst staan:-)

 

Update...testbeeld nu te bekijken...

aangepast door Vl29

Vu+duo2 , Xtrend 4000 ontvanger met Pli4.0..,PopcornHourA-200, A-100 en AppleTV3,

CDS en Ziggo kaart...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


super mooi picons!! zou je ook alle picons in 1 zip maken? Dat zou ik erg fijn vinden. Alvast dank.

Alsjeblieft, een totaal pakket Xpicons transparant voor Ziggo maar is natuurlijk ook bruikbaar voor UPC en Caiway

 

XPicons hebben de bestandsnaam voor Ziggo 5555 regio oost maar is met behulp van mijn handleiding makkelijk om te zetten.

 

Veel plezier er mee

Picons.rar

Mara M9 - OpenATV 6.1

Mara M9 - OpenATV 6.1

Mara M9 - OpenATV 6.1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mocht je een lokale zender hebben zonder logo, dan kun je altijd vragen of ik die wil maken voor je

 

Stuur een link naar het plaatje waavan je een logo wil hebben en ik doe mijn best voor je

 

Ik maak de Xpicons transparant 220x132.

Deze zijn ook te gebruiken als picon 100x60 en eventueel te voorzien van een achtergrond (ieder zijn smaak ;) )

 

Lees daarna de dreamboxedit handleiding om ze te kunnen uploaden naar je box

Mara M9 - OpenATV 6.1

Mara M9 - OpenATV 6.1

Mara M9 - OpenATV 6.1

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...

hierbij

mocht ik ze niet mogen plaatsen dan verwijder ze maar weer,zelf nog even hernoemen naar de juiste zenderreferentie

post-54808-0-12410300-1421665010.png

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...