Ga naar inhoud


Xpicons 220x132 transparant tbv Ziggo pakket met handleiding


PaulSlap

Aanbevolen berichten

Hierbij de laatste versie van de picons en Xpicons voor het nieuwe Ziggo 5555 netwerk.

Alles geupdate en nieuwe april zenders toegevoegd.

Bestanden hebben iets meer ruimte om logo gekregen zodat ze in de kanalenlijst niet meer tegen elkaar aan liggen.

 

Let op: regionale zenders zelf even toevoegen.

Ik heb deze picons geplaatst in /USR/share/enigma2/picons  en dat werkt. Maar nu heb ik andere picons op stick staan maar deze werken dan niet. Nu wil ik de Ziggo picons ook op de stick zetten hoe gaat dit werken ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Met xpicons bedoelen ze 220x132 normale picons zijn 100x60 dus xpicons zijn groter,wil je gebruik maken van grotere picons moet je skin dat wel ondersteunen anders worden ze vaak toch weergegeven als picons dus in het formaat 100x60

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Persoonlijk vind ik xpicons echt lelijk aangezien ze voor mij veel te duidelijk aanwezig zijn bij bijvoorbeeld een zenderwissels in de skin maar dat is voor iedereen anders dat is persoonlijk

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb deze picons geplaatst in /USR/share/enigma2/picons  en dat werkt. Maar nu heb ik andere picons op stick staan maar deze werken dan niet. Nu wil ik de Ziggo picons ook op de stick zetten hoe gaat dit werken ?

 

Op de stick vind je jouw picons waarschijnlijk onder /media/usb/picon. De Ziggo picons kun je daar ook heen kopieren. Zou ze dan wel even verwijderen uit /usr/share/enigma2/picons.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze nu geplaatst op /media/hdd/picon   . Ze staan nu dus op de usb omdat ik geen hdd schijf in mijn mutant heb.

Heb jij mischien ook dezelfde picons voor 13e,19.2e,23.5e en 28e.

 

Bedankt voor jouw antwoord.

 

 

 

De picons werken wel en niet. Als ik op Ziggo opstart werken de picons van jou. Start ik echter op Astra 19.2e  werken de picons van Astra ga  ik dan naar Ziggo werken die picons niet. Waarom werkt het niet ?

Past het niet bij elkaar ?

aangepast door maja
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kan je toch goed zelf,download xpicons en hernoem ze naar de juiste zenderreferentie

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal hem er in pompen kijken of deze beter tot zijn recht komt

iig bedankt

 

Ziet er stukken betere uit dan die van mij , maar hij komt niet echt tot zijn recht op afstand,

 

Dichtbij is tie puntgaaf , denk dat dat door mijn skin komt.

 

Is er een goede skin die aan te bevelen is voor de transparante picons (openPli 4)

aangepast door the matrix

Greetings

 

The Matrix

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...