Ga naar inhoud


Geen Nederlandse HD zenders op LG 42UB820V


eekie2

Aanbevolen berichten


  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Nee deze verder fantastische uhd tv heeft geen fastscan. Ik doe een netwerkscan en sorteer dan met enkele muisklikken de zenders alfabetisch en nummer dan de gewenste zenders een voor een om zonder dat ze in de lange lijst verspringen. In 10 minuten geregeld voor 20 tv en 10 radiozenders

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

En hoe ziet de UHD satelliet testzender eruit op deze tv?

Deze tv heeft naar ik aanneem nog geen DVB-S2X tuner voor de toekomstige UHD zenders?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

hallo eekie2

 

even een ander vraagje

ik heb ook een lg tv

U zegt Ik doe een netwerkscan en sorteer dan met enkele muisklikken

hoe werkt dit ? gaat dit met een pc ?

 

canaldigitaal veranderd continu de zender lijsten en bij lg komen alle zenders door elkaar

het is veel werk om deze in volgorde te krijgen

 

ps tv is aangesloten op netwerk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • Moderator

Nu nog wel, maar wanneer de reguliere 4k zenders komen wordt de uitzendnorm DVB-S2X

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok

als canaldigitaal dat net zo aanpakt als nu met HD

kan iedereen die mooie goede smart tv's ook aan de kant gooien

zal weer een andere satalliet worden en dat de thuis tv gebruiker over 2 jaar de hele installatie op de kop moet gooien

tegenwoordig worden meer glasvezelkabels uitgerold ook in het buitengebied (zoals hier)

en komt kpn met een ci module voor glasvezel midden 2015 geloof ik

dan denk ik er aan om weg te gaan bij canaldigitaal (over 2 jaar dan als de ene naar de andere zender van HD naar UHD wat nu met de SD zenders gebeurd)

ik blijf niet bezig zooooveel verandering bij canaldigitaal waar de klant voor opdraaid

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat heeft iets te maken met Canaldigitaal maar met de manier hoe je grote datastromen over satelliet transporteert.

 

Met een ci module bij KPN ben je er nog niet, die glasvezel past niet achterin je tv.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

glasvezel gaat ook niet in de tv

dit is een utp kabel

klopt de tv's van nu ondersteunen het nog niet iptv

maar in de toekomst wel

het enige wat mij irriteer zijn de veranderingen in de kanalen lijst en vaak de schotel antenne aan moet aanpassen

in die jaren dat ik schotel heb

zo gaat discovery HD overmorgen weer veranderen moet ik weer de zenders op volgorde zetten

kun je nu wel zeggen dat ik een canaldigitaal goed gekeurde ontvanger moet aanschaffen

maar de voorkeur was bij mij lg 3d led tv trouwens de samsung led tv wat ik in de slaapkamer heb is goedgekeurd maar moet ik wel opnieuw de zenders in laden

en dan heb je mijn gekozen lijst weer kwijt

het blijft een geouwehoer met die veranderingen

waarom nu weer discovery HD de zender is tog HD waarom dan veranderen

waarom niet 1x in een jaar alles veranderen en zo een jaar minimaal met rust laten

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Heb je gevolgd wat er op dit moment met de kabel gebeurt?

Iedereen in Nederland kan zijn zenders opnieuw inlezen, en daar kan je binnenkort alleen nog maar met een dichtgespijkerde ontvanger naar kijken.

 

Dus tel je zegeningen zolang het nog kan.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wat je kennelijk gemist hebt is dat Canaldigitaal een doorgeefluik is.

Sommige programma's zetten ze zelf op een transponder, bij andere programma's die door omroep maatschappijen al op satelliet gezet worden regelen ze slechts de toegang via de smartkaart en innen ze het abonnementsgeld.

Canaldigitaal heeft geen invloed op zulke zenders en de transponder waar die op zitten.

 12110 op Astra 3 is een transponder waarop hoofdzakelijk Skylink programma's zitten.

 

Tenslotte kies je echt zelf of je het gemak van een fastscan wel of niet gebruikt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...