Ga naar inhoud


M7 Group verbetert codering HD-zenders


Sprietje

Aanbevolen berichten

Jammer dat zenders als Fox sports 2 wel door betaal servers te openen/sharen zijn maar door de hobbyist thuis niet......

Tsja,reken er maar niet op dat ze dat geheim prijs geven.

Dan snijd je in je eigen vlees en raak je "klanten" kwijt.

 

Es zien wat CD nog meer in petto heeft voor ons vwb het aanscherpen van de codering.

Nano01 is dus gekraakt,tijd voor de volgende stap.


 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als iemand middels een server gecodeerde zenders extern verspreidt (met winstoogmerk ook nog), is dat natuurlijk net zo illegaal als wanneer ik een hotel run met 30 kamers en die intern voorzie van een CDS signaal waarvoor ik slechts privé (en niet zakelijk) betaal.

 

(Daarmee is trouwens de codering niet gekraakt. Hij wordt in feite omgezet in 30 clones m.b.v. het origineel.) 

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als iemand middels een server gecodeerde zenders extern verspreidt (met winstoogmerk ook nog), is dat natuurlijk net zo illegaal als wanneer ik een hotel run met 30 kamers en die intern voorzie van een CDS signaal waarvoor ik slechts privé (en niet zakelijk) betaal.

 

(Daarmee is trouwens de codering niet gekraakt. Hij wordt in feite omgezet in 30 clones m.b.v. het origineel.)

 

De codering is inmiddels wel gekraakt. Daarom kunnen deze illegale servers zenders als fox sports 2 openen en sharen. Ook kunnen ze de SID limit volledig omzeilen.

1x DM800HD - OpenPLi 2.1 - CCcam 2.3.0  (in de kast als reserve)

1x Vu+ Solo2 -  OpenPli 4.0 - Oscam - 110cm Triax - Stab rotor
2x Amino A140 (Glasvezel ontvanger)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

als dat zo is mag jij raden waar ik mijn abo dan afsluit.

nee niet bij piraten pietje maar ik breid dan gewoon me glasvezel uit en gooi dan het schotel abo eruit.

dan moet ik helaas maar wennen aan het kijken via het irritante boxje van de kpn met een superslechte zaplijst.

 

edje

Vu+ Solo2
Dreambox 800s

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

De codering is inmiddels wel gekraakt. Daarom kunnen deze illegale servers zenders als fox sports 2 openen en sharen. Ook kunnen ze de SID limit volledig omzeilen.

 

Ja maar dat is iets wat niet door de average joe gedaan kan worden.

Ik geloof dat je met de officiele oscam broncode gewoon aan het sid limit vast zit en de nano ontbreekt voor fox sports 2.

Dat is wel jammer voor de hobbyist die gewoon legaal wilt kijken op zn eigen shizzle.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Canaldigitaal heeft alleen een info kanaal, ik denk niet dat iemand dat ip iptv gaat doorzetten.

 

Publieke en private zenders kunnen en worden door lieden inderdaad doorgezet op het internet, een nieuwe vorm van piraterij, die elders in Europa al actief wordt opgespoord en vervolgd door de rechthebbenden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En de volgende stap, zijn die streamen dan zwaar encrypteren, waardoor ze tijden zullen nodig hebben, om te zien, wat daardoor zal worden gestuurd.

eenmaal, er is geen kat die geen melk likt, zegt het spreekwoord hier soms.

En als je kijkt, zijn het altijd de kleinere tussen personen, maar de groten knijpen er altijd onder.

Zou nog meer durven beweren, maar dan krijg ik op mijn dak van te top offic en andere artikels hier.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...