Ga naar inhoud


Set Top Box-pakket gaat verdwijnen per 1 april 2016


Johan45

Aanbevolen berichten

Zie titel van dit bericht en de nieuwsbrief van CanalDigitaal.

 

 

Geachte heer, mevrouw XXX


U zult er ongetwijfeld over hebben gehoord. De zenders NPO1, NPO2 en NPO3 (voorheen Nederland 1, 2 en 3) worden - als gevolg van bezuinigingen bij de NPO - niet langer gratis via de satelliet beschikbaar gesteld. Daarnaast is ook de Mediawet aangescherpt, die verlangt dat minimaal 30 TV-zenders deel uit maken van het zenderpakket. Omdat het Set Top Box-pakket niet langer voldoet aan de gestelde eisen, zijn we voornemens met ingang van 1 april 2016 te stoppen met het Set Top Box-pakket.

Het Basis-pakket, een volwaardig alternatief
Als trouwe CanalDigitaal-klant bieden we u graag nu al een mooi alternatief pakket, met een aantrekkelijke aanbieding. Het Basis-pakket biedt 23 extra zenders en 14 scherpe HD-zenders. Het Basis-pakket kost normaal € 15,95 per maand, maar u krijgt het Basis-pakket voor de vaste lage prijs van slechts € 10 per maand.

Tariefswijziging
Met ingang van 1 januari 2015 stijgt de prijs van het Set Top Box-pakket met € 0,83 per maand, naar € 90 per jaar .

Wat wordt er van u verwacht?
Als u nu al gebruik wilt maken van het Basis-pakket voor slechts
€ 10 per maand, dan kunt u dit eenvoudig aangeven via de pagina
www.canaldigitaal.nl/basisaanbod
(Uw smartcardnummer is: xxxxxxxxx). Of een bezoek brengen aan een van onze dealers. Wilt u uw abonnement beëindigen of wijzigen, dan kan dit tot 5 januari 2015. Bel hiervoor onze klantenservice via het nummer 0900-9323 (€ 1 per gesprek).

Wij wensen u nog veel kijkplezier.

Met vriendelijke groet,

 

 

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Bij digitenne, daar heb je ook alleen Nederland 1, 2 en 3. fta

En met een hele hoge mast Duitsland en België, dat bestaat nog steeds.

 

En geen HD!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dit was in 2009 het nieuws van Canaldigitaal:

 

Settopbox pakket niet meer verkrijgbaar
M7 Group, de Luxemburgse eigenaar van CanalDigitaal, heeft besloten dat per 1 februari 2010 er een einde komt aan de mogelijkheid een abonnement te nemen op settop-box pakket. Abonnees die tot deze datum een settop-box abonnement afnemen en de abonnees die nu al een abonnement op dit zenderpakket hebben merken geen veranderingen door deze beleidswijziging. Het huidige settop-box abonnement blijft dus voor deze abonnees gewoon doorlopen. Naast het verdwijnen van het settop-box pakket komt er ook een einde aan het zogenaamde combi-pakket en het themakanalen-pakket. M7 Group denkt dat Digitenne met een beperkt aantal zenders in 2010 niet meer de norm gaat zijn en dat een uitgebreider en kwalitatief beter aanbod, inclusief HD, het verschil gaat maken.

 

Tot zover 2009.

Het pakket is in principe dus al bijna 5 jaar niet meer verkrijgbaar, nu gaat definitief de stekker uit het pakket.

Gezien de prijsverhogingen van de afgelopen jaren gebeurt er u wat er al eerder vaker hier geopperd is, de prijs is ongeveer gelijk getrokken en het oude instap pakket wordt opgeheven.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moeten ze er wel even een decoder gratis bij geven, want ik zit nog altijd op DVB-S en niet op DVB-S2.

 

Veronica zou niet uit mijn STB-pakket verdwijnen was mij door CDS verteld toen ik naar aanleiding van een enquête was opgebeld om de betaaldata op te schuiven, die 1 maal per jaar is.

 

Ik ben een aantal maanden later door een dame van een verkoopteam namens CDS opgebeld dat ik later geen Veronica en RTL8 meer kon kijken, heb het verhaal uitgelegd dat er een afspraak met CDS is gemaakt en dat ik RTL8 met het STB-pakket helemaal nooit kon ontvangen.

 

Mevrouw was nogal hardhorend en ging met haar verkooppraatje verder dat ik een nieuwe satelliettuner en duo LNB zou krijgen tegen ik meen enkel de verzendkosten of deels een bijdrage, ik heb daar vriendelijk voor bedankt en haar op het contract gewezen dat CDS dus al maanden niet meer na komt.

 

Mijn betaling loopt per 1 juni elk jaar, dus zal er een tegemoetkoming wel op z'n plaats zijn. Ik heb liever een triple LNB, de tuner moet wel eigendom worden met maximaal 1 jarig contract, al ben ik al een tijd geleden een jaarcontract aan gegaan, het is jaarlijks met een jaar verlengt en zou dus volgens de Nederlandse wet maandelijks opzegbaar moeten zijn.

 

Ik kijk al een tijdje niet via de schotel, dus wanneer Veronica er af gegaan is weet ik niet, iemand enig idee?

 

Ik kijk momenteel al een tijdje via Digitenne, de laatste maanden alleen nog DVB-T FTA en ik heb niet het gevoel dat ik iets gemist heb.

 

Als het een net aanbod gaat worden, dan zal ik het overwegen, maar als DVB-T2 in de lucht komt, dan hebben ze met de FTA zenders al een concurrent.

 

Wat was ik blij dat al dat voetbal naar Talpa ging, heerlijk normale TV, maar het avontuur flopte en RTL8 werd niet via het STB-pakket aangeboden, wel kwam al dat voetbal weer op diverse zenders in beeld. Ik ben geen voetbalfan, ik ben geen sportkijker, daar heb ik het geduld niet voor, ieder zijn/haar ding zeg ik dan maar, maar mij kan het gestolen worden.

 

Ik dwaal een beetje af, maar ik wacht de papieren rustig af.

 

Wanneer was ook alweer Veronica verdwenen?

 

Is er 1 of meerdere zenders die SD op de Astra 3 te ontvangen is? Ik wil eerst kijken of ik wel de Astra 3 kan ontvangen.

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Wanneer was ook alweer Veronica verdwenen?

 

Is er 1 of meerdere zenders die SD op de Astra 3 te ontvangen is? Ik wil eerst kijken of ik wel de Astra 3 kan ontvangen.

Afgelopen 24 februari is de SD versie uit de lucht gegaan op de 19.2

 

Verder zitten er een aantal Duitse thema, Luxemburgse en Nederlandse radio zenders op de 23.5 in MPEG2, nagenoeg alles FTA. De Astra3 is daarom totaal niet interessant met een MPEG2 ontvanger.

aangepast door RowanF1

Gebruikt zijn TD78 tegenwoordig als wok.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...