Ga naar inhoud


avg update probleem met internet explorer


freak

Aanbevolen berichten

AVG op zich is best wel in orde; maar de problemen bij mij waren begonnen na installatie van "AVG Web TuneUp".

 

Werd voorgesteld als update, maar gaf niets anders dan ellende; die bij mij afgelopen was na uninstall van dit laatste pakket.

 

Mogelijk moet de TS iets dieper graven om het te uninstallen, maar bij mij liep dit redelijk goed.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik heb ccleaner standard al geinstalleerd

heb hem nogmaals gewist maar still no go

 

alle laatste windows updates zijn geinstalleerd

 

wat zijn andere geode gratis antivirus programmas?

anders ga ik maar terug naar de backup waar ie nog wel werkt

uninstall avg en installeer een andere antivirus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij werkt Tune up (betaalversie) prima ,ook met IE11,dus Ik kan niet zien wat je fout gedaan hebt,maar ik neem aan dat je wellicht de versie van eoa dubiose website hebt,en niet direct van AVG zelf,en daarmee het system instabiel gemaakt hebt.

Als je systeemherstel evt hebt uit voerd naar een datum toen het systeem nog goed werkte ,en je bent nog niet tevreden ,kun je evt Avast proberen ,echter let wel op van welke website ,want sommige zijn (al) geinfecteerd,op Chip.de ,daar kun je veilige programma's vinden om te downloaden.

Ps ook een aanrader is het Unlocker programma ,dat met die toverstaf.daar mee laten zig programma's makkelijker Unistaleren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Let wel op. Gratis software bestaat niet (meer). Op de een of ander manier ben je toch de klos. Of je krijgt een enorme partij tooltjes mee die je computer gigantisch vertragen en zogenaamd de gezondheid van je pc in de gaten houden, of je krijgt van de ellendige toolbars. Zoiets belangrijks als een goede virusscanner kun je al kopen voor een euro of 30.

 

Ik weet het we zijn "ollanders" maar we moeten niet altijd alles voor niets willen hebben.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Columbo heeft positieve ervaringen met AVG, dat schreef hij al eens eerder

(daar AVG ook vaker terugkomt in het Forum met Problemen ;)  )

Zelf heb ik heel goede ervaringen met Fsecure (die gebruikt windows eigen routines en is daarom snel en compatibel)

Goedkoop of gewoon goed! that is the question.

 

Maar het gaat niet om iets beter of iets slechter, het gaat meestal over hoe en op wat je installeert.

 

Afhankelijk van op welk OS je die suite installeert kan het verschillend uitpakken.

Lees de kwartaal rapporten / reviews.

Mijn Advies:

Voor het installeren zou je altijd een restore point of full backup moeten maken.

Juist omdat die antivirus suites DIEP in de registry opgenomen staat, ja met soms niet verwijderbare restanten, is een echte restorepoint / backup belangrijk.

Wonderfull life

Katie Mulea

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eerst eens een uninstaller van AVG zelf uit: http://www.avg.com/nl-nl/utilities

Alleen zo kan je werkelijk alles verwijderen van AVG.

 

Dan de PC herstarten.

Kijk nu of je wel internet hebt.

 

Zo niet, dan is waarschijnlijk je netwerkinstellingen foutief of er is een ander probleem op je PC.

Dan zou ik zo snel mogelijk een scan doen met een opstart distro CD/USB stick van een bekende anti-virus maker.

Alleen zo weet je of het gewoon een Windows probleem is of toch ergens kwalijke software mee speelt op de achtergrond.

aangepast door BokkieBok

HTPC -> Intel Q6600 - 3 GB RAM - Geforce 8600 GT - 2000 GB HD - Creatix CTX948 - Skystar HD2 - Tevii S470;

Multytenne Twin + Funke DSC310; Win7 32bit; DVBViewer Pro 5.0 met Recording Service

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb toch te vroeg geroepen

heb alles geuninstalled totdat ie weer opende

 

blijkt dus dat als internet explorer in netlimiter gelimit word de paginas niet meer openen

zodra ik het vinkje limit bij internet explorer weghaal openen alle paginas weer

wel raar want het werkte jaren zonder problemen

en hij staat open op 4/5 snelheid dus zoveel wordt hij niet gelimit

 

maar goed probleem opgelost

kan alleen internet explorer niet meer limiten

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

maar goed probleem opgelost

kan alleen internet explorer niet meer limiten

 

 

 

Waar het Limmiten goed voor is weet ik niet ,maar sommige software app's werken niet met IE11 ,zoals de de Identifier software met Usb kabel voor Internet bankieren ABN.

aangepast door columbo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah netlimiter. Die laat je cpu lekker zweten, althans toen ik hem eens uittestte maar dat is al enige jaren geleden. Ik zag totaal het nut er niet van in eigenlijk. Iedereen wil zo snel mogelijk internet en dan ga je dat limiteren.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal juist, maar het zal nooit een favoriet worden van me ;)

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vrees een beetje, dat programma's per ongeluk verkeerd geinstaleerd zijn. Bepaalde programma's vragen nogal wat, bvb een firewall. als je dan als onwetende gebruiker, een verkeerde optie aanvinkt, ben je de klos. Al veel problemen moeten oplossen bij mensen waar de firewall per ongeluk verkeerd stond ingesteld.

Ik draai op die ene desktop al 2 jaar AVG free, en malware byte's. tot nu toe, nog geen zware problemen, maar ik ben zeer voorzichtig wat downloaden betreft, en vooral die GRATIS is zeer gevaarlijk.

tip: installeer alles als geavanceerde optie's, en niet de standaard snel aanbevolen optie's. dan heb je meestal wel nog het geluk, dat je die massale rotzooi kan weg vinken.

maar gratis, nee dus, want die geven pc boeren extra inkomsten, door vervuilde pc's.

En avast, nee dank u. alsook vind ik i.e. een onding, en ondanks dat er schrijven, dat chrome ook een zeef is, draait mijn desktop pc al 2 jaren, met bovenstaande software, avg free malware byte's en chrome.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...