Ga naar inhoud


Harman Kardon Subwoofer HKTS-210 weerstand


Gait33
Ga naar oplossing Opgelost door Steve,

Aanbevolen berichten


Beste mensen ik ben nieuw hier, en via Google op deze post gekomen.

 

Ik heb namelijk het zelfde probleem met mijn subwoofer.

Nu ben ik vandaag bij de radiobeurs geweest en daar hadden ze geen 51 ohm 1w weerstandjes en ik heb nu 56 ohm 1w (5%) meegekregen volgens de verkoopster kon dat geen kwaad.

Wat is jullie mening hierover?

 

ook ga ik de 2 condensatoren vervangen en hopelijk doet mijn sub het dan weer.

 

ik hoor het graag, Gr Jort

 

Was die verkoopster blond?

Waarom heeft die dame je geen 2 weerstanden van 100 Ω meegegeven..? Als je die parallel zet dan had je 50 Ω gehad.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

en nog een weerstand van 1 Ohm in serie.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,  ik heb een HKTS200 sub die defect is (geen spanning uit e voeding 'at all' maar de voedingsprint komt niet overeen met het schema.  Er zit een HYS3C210-CS print in waarbij C5 naast een TL494 IC zit...  en 22uF ipv 220uF....  zijn er meerdere versies ?   thx !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
  • 1 maand later...

hier vandaag ook ging het lampje uit van de sub ff gegoogle  kwam ik hier terecht .

weerstand r23 vervangen doorgebrand ook maar meteen de 2 condensators c30 en c5 vervangen   en weer in elkaar gebouwd

en nu speelt die weer als een nieuwe en dat voor een paar euro en een uurtje werk.

hier bij de elektro winkel ook geen 51 ohm zit nu een van 56 in en doet het goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...